کد خبر: 926017
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
شاخص بورس با افزایش حجم خریداران جدید با صعود پرقدرت توانست وارد کانال ۱۴۶ هزار واحد شود و خود را به ۱۴۶ هزار و ۹۹۸ واحد برساند.
نماد‌های پالایشی با توجه به تاثیرگذاری بالا بر شاخص کل بیشترین نقش را بر شاخص بورس داشتند و امروز نیز توانست با رشد‌های قیمتی خود سهامداران را خوشحال کنند.

همچنان نماد‌های فلزی و معدنی با اقبال خریداران مواجه هستند و افزایش سودآوری این شرکت‌ها باعث شده است که سهامداران همچنان نسبت به خرید آن ترسی به دل ندهند.

در بازار سبزپوش امروز اکثر نماد‌ها با رشد قیمت مواجه بودند و تعداد نماد‌هایی که با افت همراه بودند به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسیدند.

نماد فولاد مبارکه اصفهان و گل‌گهر سیرجان همچنان بیشترین تأثیر را بر رشد شاخص بورس داشتند اگرچه دیگر نماد‌های پالایش نفت بندرعباس، و پالایش نفت تهران و اصفهان شرکت شیمیایی تأمین نیز با صف‌های خرید مواجه شدند.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۴۷۶۴.۲۸ واحد افزایش به ۱۴۶ هزار و ۹۹۸ واحد و ارزش روز بازار به ۵۶۱ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۳۹۳.۱۵ واحد افزایش به ۴۲ هزار و ۹۸۴ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۶۹۷.۲۹ واحد افزایش به ۲۴ هزار و ۱۳۴ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۴۹۳.۱۵ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۶۸ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۵۲۸۳.۷۰ واحد رشد به ۱۵۷ هزار و ۲۳۶ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۳۹۷۳.۳۴ واحد رشد به ۱۰۸ هزار و ۸۷۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۷۲۶۱.۴۲ واحد افزایش به رقم ۲۸۹. هزار و ۹۷۱ واحد رسید.

نماد فولاد، کگل، فملی، شبندر، شپنا، تاپیکو، شتران بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد رانفور بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۴۳.۶۰ واحد افزایش به رقم ۱۶۸۶.۳۷ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۰۹ هزار و ۹۲۲ واحد برگ سهم در قالب یک میلیارد و ۱۲۶ میلیون برگ به ارزش ۶۰۳ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار