کد خبر: 925993
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: از عملکرد کادر فنی تیم ملی رضایت داریم و به کار خود ادامه خواهند داد.
 

جوان آنلاین: رامین طباطبایی در مورد اعلام آمادگی ۱۲ تیم برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: خوشبختانه تا الان ۱۲ تیم آمادگی خود را به صورت مکتوب به فدراسیون اعلام کردند و با توجه به شرایطی که داریم قرعه‌کشی مسابقات را انجام می‌دهیم. تاکنون هم از همه کارشناسان، مربیان و مدیران عامل نظراتشان را برای برگزاری لیگ گرفته‌ایم تا بتوانیم به بهترین شکل مسابقات لیگ را برگزار کنیم. در طول زمان برگزاری لیگ ما مسابقات باشگاه‌های آسیا و همچنین مسابقات انتخابی جام جهانی را در پیش داریم که باید به خوبی برنامه‌ریزی کنیم.

وی در مورد باشگاه‌های آسیا گفت: پتروشیمی که مجوز حضور در این رقابت‌ها را دارد حضور خود را اعلام کرده و در این رقابت‌ها به عنوان نماینده ایران حاضر خواهد شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه چه تدابیری اندیشیده‌اید تا تیم‌ها به بهترین شکل در لیگ حاضر شوند و میانه راه انصراف ندهند، گفت: پرداخت ورودی ملاک حضور تیم‌هایی که اعلام آمادگی کرده‌اند خواهد بود. دلیل این کار هم آن است که می‌خواهیم وضعیت مالی تیم‌ها را در همان ابتدا بسنجیم و آنها باید به تعهدات خود عمل کنند. سعی کردیم به شکلی عمل کنیم که مسائل و مشکلات سال‌های گذشته به وجود نیاید و تا جایی که بتوانیم از تیم‌ها حمایت می‌کنیم.

طباطبایی در مورد وضعیت کادر فنی و اینکه ادامه کارشان چگونه خواهد بود، گفت: مطابق آن استراتژی که داریم پیش می‌رویم و می‌خواهیم سهمیه جام جهانی را بگیریم. در مورد ادامه کار با کادر فنی هم هیچ محدودیتی نداریم، از مربیان راضی هستیم و نتایج خوبی هم تاکنون گرفته‌اند. مدال نقره هم در بازی‌های آسیایی خوب بود و برای اولین بار توانستیم ۲ مدال در بسکتبال کسب کنیم، کادر فنی فعلی با همین شرایط به کارش ادامه می‌دهد.

وی در مورد اینکه جامعه بسکتبال انتظار از تیم ملی داشت، گفت: ما تلاش خود را کردیم همان روزی که انتخاب شدم قول فینالیست شدن را دادم که این اتفاق هم افتاد. در نیمه اول فینال خوب بودیم اما در نیمه دوم چین بهتر از ما کار کرد و آمار ۶۰ درصد پرتاب‌های ۳ امتیازی واقعاً کم نظیر بود، در مجموع چین بهتر از ما کار کرد.

وی در خصوص اینکه حامد حدادی شاید در مرحله دوم انتخابی جام جهانی در دو بازی با فیلیپین و ژاپن نباشد، گفت: او یک مقدار آسیب‌دیدگی دارد و امیدوارم بتواند به این دو مسابقه برسد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد وضعیت مالی فدراسیون عنوان کرد: خوشبختانه تا الان همه اعزام‌هایمان به موقع انجام شده است و در حال حاضر نیز ۳ تیم در خارج از کشور حضور دارند، سعی می‌کنیم منابع خود را مدیریت کنیم و از پتانسیل بخش خصوصی و منابع دیگر استفاده کنیم تا بسکتبال را سرپا نگه داریم. برگزاری تورنمنت‌ها در داخل کشور هم دیگر راهکار ما است تا بتوانیم از خروج ارز در این شرایط جلوگیری کنیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار