کد خبر: 925980
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: تا حضور معلولان در جامعه نباشد مطالبه گری آنها جدی گرفته نمی شود و به گوش کسی نمی رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،مرضیه فرشاد در اختتامیه جشنواره بین المللی رسانه ای معلولان با بیان اینکه تشکیل باشگاه خبرنگاران معلول با پیگیری های مجدانه از سال۹۴ آغاز شد، اظهار داشت: استقبال خوب معلولان از این باشگاه و عضویت آنها در آن و حضور آنها در جامعه بسیار تحسین برانگیز است.

وی حضور معلولان در اجتماع را نشان دهنده مطالبه گری واقعی آنها از جامعه برای مناسب سازی دانست و افزود: خبرنگاران معلول درخواست و نارضایتی خود از عدم مناسب سازی را به گوش مسئولان می رسانند و مسئولان نیز با دیدن معلولان در جامعه وظیفه خود می دانند برای این قشر از جامعه مناسب سازی کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان افزود: تا حضور معلولان در جامعه نباشد مطالبه گری آنها جدی گرفته نمی شود و به گوش کسی نمی رسد.

وی ادامه داد: تعریف معلولیت در سبد خانوار اجتماعی باید دیده شود و نیاز به اصلاح فرهنگ وجود دارد و این تغییر نگرش با رفتار مناسب و منطقی امکان پذیر است.

فرشاد با اشاره به اینکه در سال ۹۶ برای بار دوم قانون جامع حمایت از معلولان بازنگری شد، گفت: در اردیبهشت ماه امسال شورای نگهبان تخصیص سه درصدی اشتغالزایی به معلولان را پیگیری کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر