کد خبر: 925946
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا مطرح کرد
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز دشمن با استفاده از برخی فرصت ها سخنان خود را از زبان عوامل داخلی خود می زنند و سعی دارد قدرت و پشتوانه مردمی نظام اسلامی را زیر سوال ببرد که قطعاً این توطئه نیز مثل دیگر توطئه ها نقش برآب خواهد شد.

حجت الاسلام حسن کاملی فرد در دومین اردوی آموزشی، تشکیلاتی (حیات طیبه) دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی شمالغرب کشور در واحد اهر اظهار داشت: تنها جنگی که کشور ما حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن نداد جنگ 8 سال دفاع مقدس ایران در مقابل رژیم بعثی صدام بود و اگر تاریخ را مطالعه کنیم قطعاً در اکثر جنگها قسمتی از خاک ایران در اثر بی کفایتی پادشاهان در زمان های مختلف که جزو خاک ایران بود جهت خوش خدمتی از ایران جدا شد.

این مقام مسئول گفت: در هیچ یک از دوره های زمانی ایران اسلامی این قدر با اقتدار نبوده و این اقتدار و عظمت مرهون ایثارگری های رزمندگان اسلام و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به برخی توطئه های استکبار جهانی و عوامل داخلی آنها علیه سپاه گفت: عده ای می خواهند با طرح برخی شائبه ها و توطئه ها در فضای مجازی این نهاد مردمی را تضعیف کنند که قطعاً کور خوانده اند.

کاملی فر گفت: در هیچ زمان مثل امروز اهل  بیت(ع) محبوب مردمی نبوده و الحمدالله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دنیا تشنه فرهنگ اهل بیت(ع) و فرهنگ اسلام ناب محمدی است و دشمن از این حضور و صدور انقلاب اسلامی وحشت دارد.

این مقام مسئول افزود: با وجود تمام تبلیغات دشمن، امروز نظام اسلامی با اقتدار به حیات پربرکت خود ادامه می دهد و دشمن و رژیم غاصب اسرائیل از ترس، خود را در دیوارهای بتنی قایم کرده است و مثل طبل توخالی همیشه در ترس و استرس است و اعتراف استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا که یک جنگ جهانی را در سوریه برنامه ریزی کرده بودند به شکست خودشان در برابر ایران و جبهه مقاومت اعتراف کردند.

کاملی فر افزود: امروز دشمن با استفاده از برخی فرصت ها سخنان خود را از زبان عوامل داخلی خود می زنند و سعی دارد قدرت و پشتوانه مردمی نظام اسلامی را زیر سوال ببرد که قطعاً این توطئه نیز مثل دیگر توطئه ها نقش برآب خواهد شد.

وی در پایان ترویج روحیه انقلابی گری و انگیزه جهادی را نقطه قوت برای تقویت نظام و انقلاب ذکر کرد و افزود: تا زمانی که به خارج از ایران متکی باشیم مشکل ما حل نخواهد شد و باید دندان و چشم طمع به بیگانگان را از نظر دور کنیم و با تکیه بر توانمندی داخلی به فکر عمران و آبادانی کشور عزیزمان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر