کد خبر: 925911
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
تورنمنت چهارجانبه والیبال اسلوونی به پایان رسید و تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود مقابل  کانادا با حساب ۳ بر ۲ شکست خورد.
حامد قهرمانی
تورنمنت چهارجانبه والیبال اسلوونی به پایان رسید و تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود مقابل  کانادا با حساب ۳ بر ۲ شکست خورد.
مردان ایگور کولاکوویچ در حالی بازی مقابل کانادا را واگذار کردند که بعد از باخت در ست اول، دو ست بعدی را پیروز شدند، اما کانادا با برتری در ست‌های چهارم و پنجم در نهایت پیروز این مسابقه شد. ملی‌پوشان ایران پیش از این هم مقابل امریکا و اسلوونی بازی را واگذار کرده بودند تا با شکست مقابل کانادا عملاً بدون کسب پیروزی این رقابت‌ها را ترک کنند. تورنمنت اسلوونی پیش‌شروع رقابت‌های جهانی والیبال، فرصت خوبی برای تیم ملی ایران محسوب می‌شد تا با حریفان قدر جهانی روبه‌رو شود و توانایی‌های خود را ارزیابی کند. البته خستگی ناشی از حضور موفقیت‌آمیز تیم ملی والیبال در بازی‌های آسیایی جاکارتا در کسب این نتیجه بی‌تأثیر نبود، ضمن اینکه کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی نیز در این سه بازی بیشتر از قبل به جوانان و بازیکنان ذخیره که تاکنون فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده بودند، میدان داد. نکته قابل توجه دیگر اینکه مسابقات تورنمنت اسلوونی صرفاً تدارکاتی و برای شناخت بیشتر مربیان از داشته‌هایشان بود و قبول شکست در این مسابقات به هیچ عنوان نمی‌تواند ملاکی برای تصمیم‌گیری و صدور رأی برای آینده والیبال باشد. به‌طور حتم والیبال ایران با چهره‌ای کاملاً متفاوت‌تر از رقابت‌های اسلوونی در مسابقات جهانی پیش‌رو حضور پیدا خواهد کرد و مثل چند سال گذشته می‌تواند باعث شگفتی دنیای والیبال شود. رقابت‌های جهانی والیبال از دیروز به میزبانی بلغارستان آغاز شده و تیم ملی کشورمان چهارشنبه اولین بازی خود را در این مسابقات برگزار می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار