کد خبر: 925906
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آمادگی کامل مأموران پلیس پایتخت برای تأمین امنیت کامل ماه محرم و استقبال از بازگشایی مدارس خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما، سردار حسین رحیمی در نهمین کمیسیون تحول کلانتری‌های پلیس پیشگیری پایتخت بر حضور به موقع و مؤثر گشت کلانتری‌ها در صحنه وقوع جرم به ویژه مناطق حاشیه‌نشین تأکید کرد و گفت: ۲۱‌کلانتری از مجموعه کلانتری‌های تهران در مناطق حاشیه‌نشین مستقر هستند که سرعت عمل این کلانتری‌ها در راستای پیشگیری از وقوع جرم و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی مؤثر است.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به استفاده پلیس از ظرفیت‌های محلی مثل پلیس افتخاری، نگهبان محله و بسیج برای پیشگیری از وقوع جرائم و برقراری امنیت اجتماعی بین شهروندان ادامه داد: پلیس برای تأمین امنیت عمومی شهروندان در ایام محرم و بازگشایی مدارس در آماده‌باش کامل قرار دارد.
سردار رحیمی افزود: برای تأمین امنیت اجتماعی شهروندان و عزاداران حسینی، تکایا، مساجد و هیئت‌های مذهبی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری‌ها شناسایی و ضمن برگزاری جلسات با مسئولان آنها، تمهیدات لازم در این راستا پیش‌بینی شده است.
سردار رحیمی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های پلیس در ماه مهر، اقدامات ویژه مخصوص بازگشایی مدارس است، ادامه داد: باید برای اول مهر با هدف ارتقای آرامش و امنیت برنامه‌ریزی کنیم تا محیطی امن و سالم و به دور از نگرانی را برای دانش‌آموزان و خانواده آن‌ها محیا شود. رئیس پلیس پایتخت در خاتمه گفت: مدارس آسیب‌پذیر شهر تهران که در سال گذشته نیاز بیشتری به خدمات پلیس داشته‌اند، شناسایی و جلسات هماهنگی با رؤسای آموزش و پروش مناطق، اولیا و مربیان و مدیران آنها، برگزار شده‌است تا تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید توأم با آرامش اتخاذ شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار