کد خبر: 925879
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل و دانشگاه استانبول تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انتقال تجارت، دانش و فناوری پزشکی آبدرمانی امضا کردند.
در جریان سفر استاندار اردبیل و هیئت همراه به استانبول ترکیه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در مراسم امضا این تفاهم‌نامه گفت: توسعه کیفی آبگرم‌های معدنی از تأکیدات استاندار اردبیل بوده و این تفاهم‌نامه بعد از انجام مذاکرات مقدماتی و بازدید طرفین به ثمر رسید.
بهروز ندایی جذب بیشتر گردشگران داخلی و خارجی، افزایش مدت اقامت گردشگران در استان، گسترش گردشگری درمانی و کمک به تحقق بهتر برنامه زمستان بیدار را از اهداف این تفاهم‌نامه برشمرد.
وی بازدید از امکانات دانشگاه و مجتمع آبگرم درمانی استانبول و تجهیزات و فناوری‌های به کار رفته در این مجتمع‌ها را از برنامه‌های سفر هیئت اردبیلی به استانبول بیان کرد.
معاون استاندار اردبیل با اشاره به ایجاد اولین دانشکده آبدرمانی کشور در سرعین افزود: با استفاده از تجربیات بین‌المللی و انتقال فناوری‌های به روز جهانی و استفاده از توان و تخصص بالای جوانان مستعد و توانمند داخلی؛ همه تلاش خود را بکار گرفته‌ایم تا با ایجاد تحول در کیفیت خدمات آب‌های گرم معدنی، شاهد بهره‌مندی بهتر و بیشتر شهروندان عزیز استان از این ثروت ارزشمند خدادادی باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار