کد خبر: 925847
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
وزیر خارجه آلمان در واکنش به گزارش وزارت دفاع این کشور مبنی بر اعلام آمادگی برای حمله هوایی به سوریه مخالفت خود را با این اقدام اعلام کرد.

جوان آنلاین: آلمان پس از انتشار گزارش وزارت دفاع آلمان به منظور اعلام آمادگی برای حمله هوایی به سوریه اظهار داشت: من به شدت با حمله هوایی علیه سوریه مخالف هستم.

وی به عنوان نماینده ای از حزب سوسیال دموکرات آلمان در این باره گفت: نه دولت و نه مجلس آلمان در خصوص انجام حمله هوایی علیه سوریه موافق نیستند.

سوسیال دموکرات های آلمان همچنان خواهان تداوم روند گفتگو برای پایان دادن به مناقشات جاری در سوریه هستند. آنها همچنین بر این باور هستند که گفتگو با کشورهای ایران و روسیه از عمده ترین اقداماتی است که می تواند به بهبود شرایط در سوریه سرعت ببخشد.

گفتنی است روز گذشته روزنامه بیلد آلمان در مطلبی اختصاصی به نقل از وزیر دفاع این کشور از آمادگی برلین برای حمله هوایی به سوریه خبر داده بود.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
حرف حسابه حالا که شکر خدا حمله موفق بوده رسما از دولت عراق معذرت خواهی کنید و بگید بعد از این هماهنگ می کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
این نظر بالایی رو چند روز پیش واس خبر واکنش عراق به حمله موشکی ایران به کردستان دادم اینجا چیکار می کنه ساییتون ول معطله ها
مدیر پایگاه سلام علیکم.
از توجه شما متشکریم.
نظر هر خبر ذیل همان خبر منتشر می‌گردد و سایت نمی‌تواند هیچ تغییری در مکان نظر ارسالی انجام دهد لذا قطعا اشتباه از سوی شما مخاطب گرامی بوده است.
ناشناس
|
Singapore
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
دمشون گرم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار