کد خبر: 925802
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
وزیر ارتباطات:
وزیر ارتباطات با بیان این که شکاف طبقاتی مشکل بزرگ امروز جامعه ماست گفت: علاوه بر برخورد با مجرمین اقتصادی باید در اصلاح فرآیند‌ها کوشید.
جوان آنلاین: وزیر ارتباطات در برنامه حالا خورشید با بیان این که شکاف طبقاتی مشکل بزرگ امروز جامعه ماست گفت: علاوه بر برخورد با مجرمین اقتصادی باید در اصلاح فرآیند‌ها کوشید.

آذری جهرمی دولت الکترونیکی را به عنوان ابزاری برای شفافیت و مقابله با فساد دانست و گفت: دولت الکترونیک برای اصلاح فرآیند‌ها به کارگرفته می‌شود.

وی با بیان این که شفاف بودن برای همه سخت است گفت: سوالات زیادی در سیستم گردش آزاد اطلاعات پرسیده می‌شود.

جهرمی تاکید کرد: شفافیت فرآیندی یکباره نیست و نیاز به پیگیری و ممارست دارد و در همین راستا در وزارت اطلاعات ساختاری برای پاسخ به سوالات در سیستم گردش آزاد اطلاعات طراحی شده است.

به گفته وی با اجرای طرح دولت الکترونیک از قاچاق ۶ میلیارد لیتر سوخت جلوگیری شده است.

وی افزود: دولت الکترونیکی برای راحت کردن زندگی مردم است. وزارت صمت هم برای شفاف سازی زحمات زیادی کشیده و در دولت الکترونیکی پیشرو است.

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اجرای طرح رجیستری در کشور گفت: در فرآیند رجیستری قاچاق موبایل به صفر رسیده است.

وی تاثیر طرح رجیستری در گرانی دلار را رد کرد و گفت: دلیل افزایش قیمت گوشی موبایل افزایش قیمت دلار است.

جهرمی به مخالفت‌ها با اجرای طرح رجیستری اشاره کرد و افزود: به دلیل از بین رفتن رانت‌ها عده‌ای در برنامه رجیستری اختلال ایجاد می‌کنند.

وی در ادامه گفت: حل مشکل اشتغال با مسوول اشتغال است و نباید مبارزه با قاچاق را زیر سوال برد.

وزیر ارتباطات در مورد دارو هم گفت: در دولت دوازدهم سامانه‌ای برای تایید اصالت دارو راه اندازی شد. با این سیستم وزارت بهداشت ارزیابی دقیق از وضعیت دارو دارد. مقاومت‌های زیادی در برابر این سامانه وجود دارد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار