کد خبر: 925784
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
مدافع تیم‌ ‌ملی می گوید بازی ازبکستان می تواند گام خوبی برای آماده سازی برای جام ملت‌های آسیا باشد.
 
مجید حسینی تیم ملی فوتبال ایران

جوان آنلاین: مجید حسینی، مدافع تیم‌ ‌ملی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) این تیم، گفت‌: چند روزی است که تمرینات خود را در اردوی تیم‌ ‌ملی پیگیری می‌کنم. بازی مهمی برابر ازبکستان داریم و می‌دانیم که آنها تیم خوبی هستند. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم و برای بازی‌های آسیایی آماده شویم.

وی ادامه‌ داد: ازبکستان تیم خوبی است و از تیم‌های قدرتمند در قاره آسیا است. تیم آنها جوان شده و بازی دوستانه‌ای که پیش از جام جهانی با آنها انجام دادیم، نشان از توانایی‌های آنها بود. بازی‌های جام جهانی به پایان رسیده است و ما در این بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم اما از این به بعد باید ذهن خود را معطوف به جام ملت‌های آسیا کنیم. امیدوارم روند آمادگی و بازی‌های ما به خوبی ادامه‌ پیدا کند تا بتوانیم در این مسابقات  نتیجه‌ بگیریم.

مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران درباره تقابل با ازبکستان تحت هدایت هکتور کوپر گفت‌: به‌ هر حال تیم آنها فرق کرده است. ما نباید خیلی آنها را برای خود بزرگ کنیم و فکر کنیم که قرار است بازی بسیار متفاوتی از خود نشان دهند. ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم که برای بازی‌های آسیایی آماده شویم.

وی درباره جوانان تیم‌ ‌ملی و تاثیر آنها در روند حرکتی این تیم گفت‌: تمام بازیکنانی که به تیم‌ ‌ملی دعوت می‌شوند فوق‌العاده‌ هستند. امثال من و صادق محرمی باید تلاش کنیم تا مهره مثبتی برای تیم باشیم. به‌ هرحال سرمربی ما را انتخاب کرده و ما نیز باید جواب انتخاب او را بدهیم. شرایط تیم ملی خوب است.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار