کد خبر: 925743
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان:
معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان در صدد رفع بخشی از مشکلات و دور کردن خانواده از آسیب بر می‌آید چرا که فواید حاصل از آن به کل جامعه تعمیم داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،مرتضی رشیدی در خصوص این دیدار اظهارکرد: حمایت از مجموعه های آسیب‌پذیر که در سطح شهر اصفهان وجود دارد، همواره دغدغه اصلی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری اصفهان بوده است.

وی افزود: خانواده به عنوان کوچکترین و البته اصلی ترین نهاد اجتماعی مطرح است، از این رو چنانچه خانواده ای در فضای در معرض آسیب قرار گیرد، معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان در صدد رفع بخشی از مشکلات و دور کردن خانواده از آسیب بر می‌آید چرا که فواید  حاصل از آن به کل جامعه تعمیم داده می‌شود.

وی ادامه داد: خانواده ای که به تازگی دارای پنج فرزند شده‌اند، به عنوان یکی از خانواده‌هایی که نیاز به مساعدت و کمک مدیریت شهری دارند، مد نظر قرار گرفته و امروز همراه با اعضای شورای شهر با خانواده‌ای که به تازگی دارای پنج فرزند شده‌اند، دیدار  کردیم تا در حد توان و بضاعت کمک هایی به آنها داشته باشیم و با استفاده از ظرفیت‌های سازمانی و برون سازمانی سنگی را از پیش پای آنها برداریم.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این بازدید مقرر شد حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری در جهت کمک به این خانواده در تمام بخش‌ها با هم‌افزایی و تعامل سایر دستگاه‌ها از جمله بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی جلسات مشترکی برگزار کند تا دغدغه‌های این خانواده در حد امکان مرتفع شود.

وی گفت: افرادی که تمایل دارند به این خانواده کمک کنند، می‌توانند با اداره مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان به شماره 32224994 تماس بگیرند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار