کد خبر: 925741
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان:
رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان از برگزاری مراسم عزاداری در ايام محرم در ۶۰۰ نقطه شهر خبرداد و گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم هماهنگی لازم با حدود ۴۰۰ هیأت و درخواست‎کننده‌ برگزاری مراسم عزاداری در مناطق ۱۵ گانه شهر انجام شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، غلامرضا ساکتی اظهارکرد: مدیریت شهری اصفهان همراه و همگام با مردم در آستانه فرارسیدن ماه محرم آماده خدمات رسانی مضاعف به عزاداران حسيني و شهروندان است.

وی با بیان این که هماهنگی برای حمل پسماندهای تر و خشک به صورت مستمر در طول شبانه روز  و در محل‌های برگزاری مجالس عزاداری در ایام ماه محرم انجام شده است، اذعان داشت: در هر منطقه شهرداری اصفهان به صورت میانگین حدود ۱۵ نفر مازاد بر پاکبانان ايام معمول سال، حفظ نظافت شهری را بر عهده دارند.  

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: مجموعه روابط عمومی و ستاد خدمات شهری شهرداری اصفهان امسال «ستاد محرم» را تشکیل داده و برنامه‌ریزی‌های خوبی را با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برای تسهیل در رفت و آمد مردم و اخذ مجوزهاي لازم انجام داده اند.

وی تأكيد كرد: پس از برگزاری جلسات هماهنگی، مقرر شد یک نفر نماینده تام الاختیار از روابط عمومی شهرداری و نماینده تام الاختیار از معاونت خدمات شهری به مدت ۱۵ روز در سازمان تبلیغات اسلامی مستقر شوند و برای دهه اول و دوم ماه محرم هماهنگي هاي لازم را در خصوص صدور مجوز برگزاری مراسم عزاداری در سازمان تبلیغات اسلامی انجام دهند.     

ساکتی با بیان اینکه در این فرآیند معاونت خدمات شهری یک برنامه آموزشی کامل در خصوص مدیریت پسماندها و دستورالعملی برای تمام هیأت‌های مناطق ۱۵ گانه در نظر گرفته و قبل از ایام ماه محرم اجرايي مي كند، اظهار کرد: در این برنامه سعی شده به اختصار مباحث مربوط به ایمنی، ضوابط زیباسازی و ... به مسئولان هیأت‌ها آموزش داده شود.

وی از ابلاغ دستورالعمل‌هایی به مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برای نظارت بر هیأت‌های عزاداری و ایستگاه های صلواتی سخن به میان آورد و گفت: بر این اساس محیط شهری در این ایام همچون سایر ایام سال پاکیزه و پویا نگه داشته مي شود.    

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: قرار است امسال قبل از صدور مجوز برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی، جانمایی‌ها به سازمان تبلیغات ارسال ‌شود تا كليه ضوابط ایمنی، آتش نشانی، ترافیکی و ضوابط ۲۰ گانه مبلمان شهری رعايت شود. 

ساکتی خاطرنشان کرد: در آستانه ماه محرم کمیته نظارت بر ایستگاه‌های صلواتی متشکل از سازمان تبلیغات، شهرداری، آتش نشانی، پلیس امنیت، پلیس راهور تشکیل می‌شود تا این ایستگاه‌ها مشکلاتی برای مردم ایجاد نکنند و در صورت بروز مشکل، تذکرات لازم اعلام و مسایل در اسرع زمان رفع شود. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر