کد خبر: 925736
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
بانوان محلات اصفهان به رقایت می پردازند
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در تمام مراکز ورزشی که ما در اختیار داریم، بانوان سهم بیشتری را در رشته ورزشی والیبال دارند که موضوع بسیار جالبی است.

  به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، حبیب اله ناظریان در خصوص برگزاری دومین مسابقات والیبال بانوان محلات اصفهان اظهار داشت: ما در این فصل برنامه های مختلفی را در حال اجرا داریم که یکی از این برنامه ها برگزاری مسابقات والیبال بانوان است که تیم های داوطلب از محلات پانزده گانه شهرداری اصفهان می توانند از تاریخ 17 الی 22 شهریورماه برای ثبت نام در این مسابقات اقدام کنند.

 وی ادامه داد: این مسابقات به صورت نیمه حرفه ای و آماتور برگزار خواهد شد که امیدواریم مانند سال گذشته با استقبال خوب تیم ها روبرو بشویم و بتوانیم مسابقات را با کیفیت بالا به پایان برسانیم.

 حبیب اله ناظریان بیان داشت: در تمام مراکز ورزشی که ما در اختیار داریم، بانوان سهم بیشتری را در رشته ورزشی والیبال دارند که با توجه به این امر به دلیل تعامل و هماهنگی با هیأت والیبال استان اصفهان و پتانسیل نهفته و آماده ای که در بانوان ما وجود دارد تصمیم به برگزاری این مسابقات گرفتیم.

وی در همین خصوص افزود: ما می توانیم از این پتانسیل ها بسیار خوب استفاده کنیم و حتی قهرمان هایی را در سطح استان و ملی تربیت کنیم. این تفکر توسط معاونت ورزش به واقعیت تبدیل شد و امیدوارم با استقبالی که از این مسابقات می شود بتوانیم سرمایه گذاری بیشتری را روی این قشر ارزشمند انجام بدهیم.

ناظریان در خصوص دیگر برنامه های معاونت ورزش شهرداری توضیح داد: برنامه های ورزشی و تفریحی دیگری هم در دستور کار قرار دادیم که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه بود.

 وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح "همدلی و هم رکابی" در قالب اهدای دوچرخه هایی که دیگر مردم استفاده نمی کنند به افراد محله های کم برخوردار یکی دیگر از برنامه های معاونت ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است که امیدواریم با همکاری شهروندان به ثمر برسد.

      

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار