کد خبر: 925729
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
آیت‌الله‌ مظاهری:
کمیته امداد اصفهان چه در فراوانی و چه در کمبود بودجه و همواره کار خود را انجام داده است و بدون توجه به مسائل داخلی و خارجی فعالیت خود را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، حضرت آیت‌الله‌العظمی مظاهری، مرجع عالیقدر جهان تشیع و رئیس حوزه علمیه اصفهان در این دیدار بابیان اینکه کمیته امداد از افتخارات نظام است، گفت: این نهاد در همه این سال‌ها کارهای بزرگی انجام داده است و اگر همه مثل کمیته امداد فعال بودیم الآن فقر نداشتیم.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به فعالیت بدون حاشیه کمیته امداد، گفت: این نهاد چه در وضعیت فراوانی و چه در کمبود بودجه و تنگنای مالی همواره کار خود را انجام داده است و بدون توجه به حاشیه‌های داخلی و خارجی فعالیت خود را دنبال می‌کند.

ایشان افزودند: کمیته امداد هر پولی را که گرفته است برای نیازمندان و بر اساس نیت خیران و نیکوکاران هزینه کرده است و اعتماد مردم به این نهاد در سطح بالایی است.

حضرت آیت‌الله‌العظمی مظاهری در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به شرایط سخت اقتصادی مردم در این روزها، گفتند: تابه‌حال ذره‌ای حیف‌ومیل در کمیته امداد اصفهان پیدا نشده است و حتی دشمن نتوانسته است نسبت به این نهاد تهمتی بزند و این دست عنایت الهی است.

این مرجع عالی‌قدر شیعه در انتها با تأکید بر ضرورت جلوگیری از جوانه زدن هر نوع اختلافی در میان فعالان عرصه خیر و احسان، فرمودند: دشمن درصدد ایجاد اختلاف برای از بین بردن نهادهای انقلابی و مردمی است و کمیته امداد یک امانت در اختیار شماست و حفظ آن در این روزها از اوجب واجبات است.

شایان ذکر است مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد این نهاد به محضر حضرت آیت‌الله‌العظمی مظاهری ارائه کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر