کد خبر: 925709
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرزخبرداد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از برگزاری مطلوب نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند و رسانه استان البرز خبر داد.

ناصر مقدم با اعلام این خبر افزود: به یاری خدا ٥ مهر ١٣٩٧ ، استان البرز میزبان برگزاری کنگره ملی شهدای این استان خواهد بود و مقدمه برگزاری این کنگره ملی، نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند و رسانه استان البرز با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در شهرستان کرج برگزار گردید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند و رسانه استان البرز با حضور و نقش آفرینی موثر و ارزنده هنرمندان رشته های مختلف فرهنگی و هنری در محیط عمومی پارک ایران زمین واقع در شهرستان کرج برگزار شد و طی این مراسم، هنرمندان و اصحاب فرهنگ البرز گوشه های از عمق ارادت خود را به ساحت مقدس شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور رساندند.

مقدم در تشریح بخشهای مختلف این مراسم افزود: طی برنامه ریزی صورت گرفته، گروهها و صنوف مختلف فرهنگی و هنری در قسمتهای مختلف پارک ایران زمین، به اجرای برنامه های خود پرداختند و طی آن ٢ گروه از هنرمندان رشته تئاتر به اجرای تئاتر خیابانی و یک گروه ٥ نفره از هنرمندان تجسمی به خلق آثار در رشته طراحی و نقاشی پرداختند. همچنین با حضور مسئولین و اعضای ٣ انجمن شعر، سروده های خود را در وصف شهدای والامقام، بالاخص شهدای گرانقدر هنرمند و رسانه، تقدیم حاضرین کردند و همچنین با حضور هنرمندان و مدرسین انجمن خوشنویسان البرز، آثار خوشنویسی با مضامین ایثار و شهادت، خوشنویسی و تقدیم عموم مردم و بازدید کنندگان شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه گفت: بیان خاطرات رزمندگان هنرمند کشور و اجرای گروه سرود و انمایش آئینی از بخشهای دیگر این مراسم بود که بحمداله با استقبال و حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین همراه گردید.

این مقام مسئول ضمن تقدیر از دستگاه های ستاد برگزاری اجلاسیه، گفت: برگزاری مطلوب این مراسم، جلوه زیبائی از همکاری و هم افزائی حداکثری دستگاههای همکار در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه  بود که ان شااله شاهد استمرار و تقویت این روند باشیم.

گفتنی است این مراسم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی- صدا و سیما - حوزه هنری - بسیج هنرمندان و بسیج رسانه استان البرز در پارک ایران زمین کرج برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار