کد خبر: 925705
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
نماینده مردم اهر، هریس در مجلس عنوان کرد
نماینده مردم اهر، هریس در مجلس گفت: مشکلات ارزی بخشی به سوءمدیریت‌ها مرتبط بوده ولی بخشی هم به موضوعات سیاسی مرتبط است.

بیت‌الله عبداللهی  اظهار کرد: بنده یک نهضتی و با سمت آموزش‌یار بودم و علاقه زیادی به این مجموعه دارم.

وی با اشاره به تلاش‌های ارزنده نهضت سوادآموزی تصریح کرد: توسعه کشور ناشی از سوادآموزی است و کاملاً حس می‌شود که توسعه با اهمیت به آموزش ایجاد می‌شود.

نماینده مردم اهر در مجلس، سفر خود به حج را مورد اشاره قرار داد و گفت: در عربستان من دقت کردم که این کشور شاید از لحاظ گردشگری پیشرفت کرده است ولی از نظر سواد سطح پایینی دارد.

وی خاطرنشان کرد: هر جایی که بخواهیم توسعه‌ای ایجاد شود، باید به سمت انسداد بی‌سوادی رفت چراکه وقتی یک کشاورز پیر و بی‌سواد است، نمی‌توان از طریق آن طرح‌های کشاورزی و بهینه‌سازی مصرف را به خوبی اجرا کرد.

عبداللهی بیان کرد: بنده از حج زودتر آمدم و طی ۱۴ روز اعمال و زیارت را انجام داده و به ایران برگشتم چراکه به عنوان نماینده وظایفی در کشور دارم و ماندن یک ماه در عربستان فایده‌ای نداشت.

وی با تاکید به اینکه مشکل اصلی ما این است که افراد شعارگو بوده و عملی نیستیم، گفت: قبول کنیم بخشی از سیستم را فساد گرفته است و البته این بخش کم است و نباید به همه جا تعمیم داد.

نماینده مردم اهر در مجلس اذعان داشت: متاسفانه هر کسی پشت تریبون آمد سعی بر بی‌اعتمادسازی جامعه داشته و جامعه‌ را به گونه‌ای نشان داد که انگار هیچ زحمت‌کش یا دلسوزی وجود ندارد.

وی بیان کرد: همه زحمت کشیده و تلاش کرده و کشور را به اینجا رسانده‌ایم و اگر با یکدلی پیش رویم مشکلات حل می‌شود چراکه وقتی در جامعه‌ای معتاد وجود دارد ،نمی‌توان آن را تعمیم به کل جامعه داد و گفت که همه جامعه معتاد هستند.

عبداللهی با بیان اینکه در حال حاضر برخی کشورهای عربی حتی بیشتر از عربستان مانع فروش نفت ایران هستند، گفت: ما مشکلاتی داریم که باید همدیگر را باور کرده و همه قوه‌ها و مجموعه تحت اوامر ولی‌فقیه جلو رفته و در مقابل دشمن مقاومت کنیم، قطعاً از این بحران عبور خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: مشکلات ارزی بخشی به سوءمدیریت‌ها مرتبط بوده ولی بخشی هم به موضوعات سیاسی مرتبط است.

نماینده مردم اهر در مجلس ادامه داد: افزایش نرخ دلار و برخی مشکلات دیگر سریع در کشور اتفاق افتاد که باید با تلاش جلو رفت و اگر تبلیغات سویی علیه نمایندگان ایجاد می‌شود، قابل قبول نیست.

وی متذکر شد: چرا باید علیه نمایندگان پاکدست حرف‌هایی زده شود، به طوریکه برای نمونه خود آقای پزشکیان از جمله نمایندگان دلسوز و پاکدست هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر