کد خبر: 925657
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵
درست است که این روز‌ها شرایط بد اقتصادی و مشکلات گرانی ارز همه را تحت تأثیر قرار داده، اما گویا این مسئله در ورزش بیشتر از آنکه شامل همه رشته‌ها شود،  یقه فدراسیون کشتی را گرفته است.
درست است که این روز‌ها شرایط بد اقتصادی و مشکلات گرانی ارز همه را تحت تأثیر قرار داده، اما گویا این مسئله در ورزش بیشتر از آنکه شامل همه رشته‌ها شود، یقه فدراسیون کشتی را گرفته است.
در حالی این روز‌ها تیم ملی والیبال در اسلوونی بسر می‌برد و تیم ملی فوتبال هم طی امروز و فردا راهی ازبکستان می‌شود که جلوی حضور تیم ملی کشتی آزاد در جام مدوید بلاروس گرفته شده، آن هم به دلیل گرانی ارز و مشکلات اقتصادی. فدراسیون نیز با اشاره به این موضوع اعلام کرد: «با توجه به اینکه برای اعزام هر‌یک از تیم‌ها به مسابقات بین‌المللی اعتبار مشخصی پیش‌بینی شده بود، متأسفانه افزایش چند برابری نرخ ارز، عدم تخصیص ارز مبادله‌ای و هزینه‌های چند برابری بلیت، فدراسیون را برخلاف برنامه‌ها و مصلحت‌های فنی مجبور به اتخاذ سیاست انقباضی جدیدی کرده است. از این‌رو اعزام به رویداد‌های تدارکاتی نظیر جام مدوید منتفی است.» با این حال مجید ترکان، مدیر تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اینکه لغو این سفر و عدم شرکت در جام مدوید تأثیر بدی بر روند آماده‌سازی تیم ملی دارد، می‌گوید: «تورنمنت‌های کشتی یکی پس از دیگری لغو می‌شوند، چون قیمت ارز چند برابر شده و بانک مرکزی هم دیگر به فدراسیون‌های ورزشی ارز مبادله‌ای نمی‌دهد. حضور در جام معتبر مدوید و محک کشتی‌گیران برای ما خیلی مهم بود، اما با وضعیت پیش‌آمده توان پرداخت هزینه‌های این سفر را نداریم. در جام کرکین هزینه‌ها با روس‌ها بود. ما اگر می‌دانستیم که قرار است از حضور در جام مدوید محروم شویم، قطعاً با تیم اصلی در جام کرکین شرکت می‌کردیم. به هر حال تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در مسابقات جهانی بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. قطعاً با تمام قوا به مجارستان می‌رویم و به دنبال کسب بهترین نتیجه خواهیم بود، هرچند که لغو سفرها، برنامه‌هایمان را با مشکل روبه‌رو خواهد کرد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار