کد خبر: 925641
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز انجام پرواز مسافری در فرودگاه پیام پس از بازرسی کارشناسان این سازمان خبر داد و گفت: از ۲۳ شهریور هفته‌ای ۲ پرواز رفت و برگشت بین کرج و مشهد در این فرودگاه برقرار می‌شود.
رضا جعفرزاده اظهار داشت: پس از بازرسی‌های مختلف از سوی کارشناسان و بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز انجام پرواز‌های مسافری در فرودگاه پیام کرج صادر شد.
وی ادامه داد: اولین پرواز مسافری فرودگاه پیام روز ۲۳ شهریور ۹۷ آغاز می‌شود که در مسیر مشهد به کرج و سپس کرج به مشهد خواهد بود.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: قرار است این پرواز‌ها با هواپیمای شرکت هواپیمایی تابان در مسیر کرج- مشهد- کرج انجام شود.
وی با بیان اینکه هواپیمای پرواز کرج- مشهد بوئینگ MD است، گفت: هفته‌ای ۲ پرواز رفت و برگشت در مسیر کرج- مشهد- کرج در فرودگاه پیام انجام خواهد شد. همچنین زمینه انجام پرواز کرج- کیش- کرج هم در فرودگاه پیام فراهم است و به زودی این پرواز توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود.
جعفرزاده اظهار داشت: بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری پس از بررسی همه تجهیزات ناوبری و فرودگاهی و زیرساخت‌های مسافری این فرودگاه، مجوز پرواز‌های مسافری فرودگاه پیام را صادر کردند.
مدیرکل عملیات فرودگاهی پیام استان البرز هم از آغاز فروش اینترنتی بلیت نخستین پرواز هواپیمای مسافربری این فرودگاه خبر داد.
علی کاملی افزود: ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۳ شهریور نخستین هواپیمای مسافری با مبدأ مشهد مقدس در فرودگاه بین‌المللی پیام به زمین خواهد نشست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار