کد خبر: 925528
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه فرهنگی رزمی هفته دفاع مقدس در اردبیل برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار فرهنگ مستعدحصاری در نخستین جلسه شورای اداری هفته دفاع مقدس استان اردبیل اظهار داشت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه فرهنگی رزمی هفته دفاع مقدس در اردبیل برپا می‌شود.

وی با اشاره به این که هفته دفاع مقدس مقارن با ایام ماه محرم خواهد بود بیان کرد: به منظور ترویج مکتب حسینی تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌های ما باید با در نظر گرفتن نقاط مشترک این دو محور باشد تا بتوانیم برنامه‌های هفته دفاع مقدس را در شان شهدای والامقام و حسینیت دارالارشاد اردبیل برگزار کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای یادآوری رشادت‌ها و دلاوردمردی‌های شهدای والامقام کشورمان است و امروز داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام کشورمان است که برای تثبیت امنیت و اقتدار کنونی کشورمان از جان و مال و فرزندان خود گذشته‌اند.

مستعدحصاری بیان کرد: اگر امروز عمده کشورهای دنیا غبطه داشتن یک لحظه آرامش ما را می‌خورند بی‌شک این مسئله در سایه رشادت‌های مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های شهدای والامقام، ایثارگران و جانبازان اتفاق افتاده است که باید به این مسئله توجه و اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و از دستاوردهای مقدس انقلاب اسلامی دور نمانیم.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه فرهنگی رزمی نیز به همت سپاه استان امسال نیز به شکل باشکوه و منظم برگزار می‌شود تا بتوانیم با یادآوری و تبیین رشادت‌های ایثارگران و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی درراستای دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به طور شایسته عمل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان در نظر گرفته شده که از جمله می‌توان به برگزاری مسابقات مختلف و رژه نیروهای مسلح اشاره کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر