کد خبر: 925523
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: 200 پروژه ریز و درشت و متنوع به همت شهرداری در شهر اردبیل در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به برگزاری هفدهمین برنامه استقبال از محرم در مسجد اعظم اردبیل اظهار کرد: آئین تجلیل از پیرغلامان حسینی در قالب این برنامه برگزار خواهد شد تا در آستانه محرم پایتخت حسینیت حال و هوایی متفاوت به خود بگیرد.

وی کمیت و کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی را در فصل کاری نسبت به سال‌های گذشته مطلوب‌تر خواند و خاطرنشان کرد: بیش از 200 پروژه ریز و درشت توسط شهرداری در شهر اردبیل در حال اجراست که بخشی از این پروژه‌ها در هفته جاری به بهره‌برداری رسید و بخش دیگری از این پروژه‌ها نیز در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اردبیل ادامه داد: ما تا زمانی که فصل کاری اجازه می‌دهد با سرعت و کیفیت پروژه‌ها را اجرایی می‌کنیم و تا پایان شهریور ماه تلاش می‌کنیم تا گزارش کاملی از روند اجرای پروژه‌ها را به اعضای شورای شهر ارائه کنیم.

لطف‌اللهیان بیان کرد: در هفته‌های گذشته یکی از اعضای شورای شهر مطالبی را مطرح کردند که ما به صورت مستدل و قانونی و شفاف پاسخ‌هایی را برای آنها آماده کردیم تا در روشنگری مباحث مطرح شده انجام شود که با نظر هیئت رئیسه شورا آماده هستیم تا در هفته‌های آینده این پاسخ قانونی، حرفه‌ای و حقوقی را به شکل شفاف و روشن بیان کنیم.

وی در مورد توافق انجام شده با دارالقرآن در قبال صدور پروانه برای احداث مدارس قرآنی و تمدید پروانه گفت: قرار است در قبال این اقداماتی که شهرداری انجام می‌دهد راه و شهرسازی نیز در زمینه ساماندهی و بازگشایی معابر اطراف بقعه شیخ صفی‌الدین با محوریت عمران و آبادانی در این منطقه کمک‌کار شهرداری باشیم.

شهردار اردبیل در ادامه تصریح کرد: ما با دقتی که در عقد قرارداد با پیمانکاران در حوزه رفت و روب انجام می‌دهیم اجازه نمی‌دهیم تا مشکلی از لحاظ بیمه متوجه کارگران شود.

وی ضرورت حمایت از هیئت‌های ورزشی و پیشکسوتان را یادآور شد و بیان کرد: تمام هیئت‌های به ویژه هیئت وزنه‌برداری با تلاش و جدیتی که در کار خود دارند مورد حمایت هستند و اخیرا ما از قهرمانی و پهلوانی سعید علی حسینی که در مسابقات آسیایی با رفتار پهلوانانه خود به کسب مدال نقره قناعت کرد تجلیل کردیم چرا که این قهرمان شایستگی تجلیل و تکریم را داشت.

لطف‌اللهیان به مصوبات شورای نامگذاری نیز اشاره کرد و گفت: این شورا هشت عضو دارد و مراجعات مکرری به تک تک اعضای این شورا می‌شود که براساس تصمیم شورای نامگذاری سعی می‌شود تا بهترین اسامی و با اولویت احیای نام‌های قدیمی معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی در مورد تغییر نام میدان امام حسین به نام قدیمی خود بیان کرد: از آن جهت که از قدیم‌الایام این میدان به تازه میدان مشهور بوده سعی کردیم تا همین نامگذاری در این منطقه انجام شود و در آینده یک میدان مناسب به نام میدان امام حسین(ع) در اردبیل نامگذاری خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر