کد خبر: 925517
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
شهردار اصفهان:
شهردار اصفهان گفت: جشنواره فیلم‌ کودکان و نوجوانان امسال به همت وزارت ارشاد و واحد سینمایی فارابی به صورت دائمی درآمد و امیدواریم دبیرخانه دائمی آن را نیز در اصفهان مستقر کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،قدرت‌الله نوروزی در اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان اظهار داشت: اصفهان شهر جشنواره‌هاست و با برگزاری تخصصی جشنواره‌های مختلف ظرفیت بی بدیل خود در این عرصه را به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به دیدار خود با هنرمندان اصفهانی ابراز داشت: در این نشست‌های صمیمانه هنرمندان اصفهانی گلایه داشتند که چرا در جشنواره ها نقش موثری ندارند و هنرمندان اصفهانی کمتر دیده می شوند اما امسال همه مدیران و متولیان جشنواره اراده کرده اند تا این هنرمندان بیشتر دیده شوند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ما امروز شاهد پخش ۳۲ فیلم از هنرمندان اصفهانی در جشنواره کودک و نوجوان بودیم، ابراز داشت: این موفقیت بزرگی برای ماست که زمینه مناسبی برای توسعه هنر هنرمندان اصفهانی فراهم می سازد.

وی ادامه داد: امسال جشنواره کودک به همت والای وزارت ارشاد و واحد سینمایی فارابی به صورت دائمی درآمد و امیدواریم به زودی دبیرخانه دائمی آن را نیز در اصفهان دایر کنیم.

نوروزی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که هر روز بر کیفیت این جشنواره افزوده شود تا شما کودکان عزیزی که در ابتدای برنامه تا این اندازه زیبا هنرنمایی کردید با حضور در عرصه نمایش، تئاتر و فیلم آن استعداد نهفته درون خود را شکوفا کنید.

وی اضافه کرد: یقین دارم در این جمع و در میان کودکانی که اینجا نشسته‌اند هنرمندان بزرگی از آینده ایران وجود دارد، این شدنی است و این نیاز به امکانات دارد.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه جشنواره امسال با کمک همه مسئولان حال و هوای بسیار خوبی به اصفهان داد و این شهر هنرپرور را به همه جهان معرفی کرد، گفت:  زمانی که خبرگزاری ها و سایت های خبری را بررسی کرده و با خبرنگاران خارجی گفت و گو کردیم اثرگذاری جشنواره را به خوبی شاهد بودیم.

وی افزود: امیدواریم همه کودکان ایران و همه کودکان اصفهانی که این جشنواره و این جشن به افتخار همه آنها برگزار شده است بتوانند با هنر و با حضور جدی خود در عرصه‌ها از این پس نیز افتخار اصفهان باشد؛ اصفهانی که باهنر، با دانش، با کار و با امید راست قامتانه بر بلندای تاریخ ایستاده است.

نوروزی با ابراز امیدواری در این ارتباط که شهر اصفهان امیدوار برای زیستن دائمی شود، گفت: کودکانی که در این چند روز همه خانواده‌ها را شاد کردید امید خانواده‌ها هستید و یقین دارم شما همه رویاهایی که من در روز اول معارفه‌ام با مردم درباره آنها سخن گفتم را تحقق می بخشید.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار