کد خبر: 925509
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
مهاجم تیم‌ ملی فوتبال آرژانتین بر این باور است که مسی به استراحت نیاز دارد و باید مدتی دور از تیم ملی باشد. او تاکید کرد که در اینتر می ماند و تصمیمی برای جدایی ندارد.
 

جوان آنلاین: تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین خود را آماده بازی بدون لیونل مسی می‌کند. اسکالونی، سرمربی جدید آرژانتین تصمیم گرفت که فعلا لیونل مسی را به تیم‌ ‌ملی دعوت نکند و به جای او از مهاجمانی مثل ایکاردی دعوت کرده است.

ایکاردی که در اینتر بهترین مهاجم و بازیکن است، گفت‌: من این جا هستم تا ثابت کنم که شایستگی دعوت به تیم‌ ‌ملی را دارم. اسکالونی همواره به من اعتماد داشته است  و می‌خواهم پاسخ اعتماد او را بدهم. من در جام جهانی بازی نکردم و اعتراض هم نکردم چرا که به تصمیم سامپائولی احترام گذاشتم.

او درباره دعوت نشدن مسی، اظهار کرد: اتفاق بسیار نادری است که مسی در تیم‌ ‌ملی آرژانتین نباشد. بسیاری مسی را بهترین بازیکن جهان می دانند و من همواره با او در ارتباط هستم. بهتر است که مسی کمی استراحت کند و از تیم‌ ‌ملی دور باشد.

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در ادامه‌ درباره احتمال جدایی‌اش از اینتر، گفت‌: شایعات زیادی درباره من به گوش می‌رسد که من به آنها توجه ای ندارم. در اینتر وضعیتم خوب است  و می‌خواهم  با قدرت ادامه دهم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار