کد خبر: 925458
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
فرمانده سپاه شاهرود خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از برگزاری دومین مرحله رزمایش بزرگ سپاهیان عاشورایی در قالب «کاروان خدمت 5» در این شهرستان خبر داد.

جواد عبیری با اشاره به برگزاری مرحله نخست رزمایش سپاهیان عاشورایی در قالب حضور گردان‌های بسیج در رزمایش، صبحگاه و نمایش اقتدار بسیج، به مرحله دوم رزمایش اشاره کرد.

وی افزود: در این مرحله، بسیجیان شهرستان شاهرود در قالب کاروان خدمت 5 و با عنوان کاروان همت و تلاش، محبت و آبادانی در قالب گروه‌های جهادی به اجرای 42 فعالیت عمرانی، سازندگی، فرهنگی هنری، اجتماعی و بهداشتی درمانی در شهرستان شاهرود همت می‌گمارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: این گروه‌ها تا پایان شهریورماه به خدمت‌رسانی در محلات اسلامی و مناطق محروم شهرستان خواهد پرداخت و متشکل از اقشار مختلف بسیج هستند.

عبیری با اشاره به عرصه‌های سازندگی گروه‌های جهادی گفت: در این مرحله از رزمایش، پنج پروژه عمرانی در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی، دو پروژه در محله اسلامی شهرک ولی‌عصر (عج)، یک پروژه در محله اسلامی شهرک فدک، یک پروژه در روستاهای بخش بسطام، یک پروژه در روستای گیور بخش بیارجمند و یک پروژه در روستای دیزج انجام می‌شود.

وی با اشاره به عرصه زیباسازی افزود: در این بخش، دو پروژه در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی، دو پروژه در محله اسلامی شهرک ولی‌عصر (عج) و یک پروژه در مدرسه روستای خانخودی و احمدآباد بخش بیارجمند اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان عرصه‌های فرهنگی اردوهای جهادی بیان کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در محله‌های اسلامی و روستاهای طرود بخش مرکزی و احمدآباد بخش بیارجمند و فرومد شهرستان میامی در دستور کار است.

عبیری ادامه داد: در عرصه بهداشتی و درمانی نیز اعزام اکیپ‌های پزشکی به محلات اسلامی شهرک ولی‌عصر (عج) و شهرک شهید بهشتی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این رزمایش بسیج جامعه پزشکی، بسیج سازندگی و شوراهای محلات اسلامی شاهرود و اقشار مختلف بسیج دخیل هستند، گفت: اجرای این رزمایش در راستای لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی کل قوا مبنی بر توجه به مناطق محروم و خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی و برنامه‌های ابلاغی سازمان بسیج در طرح اعتلای بسیج است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها