کد خبر: 925445
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات طرح رونق تولید سال 97 در استان خبر داد و گفت: طی سالجاری، 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان سمنان پرداخت می شود.

بهروز اسودی با اعلام این خبر افزود: در راستای حمایت از تولید و رفع مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی ، این تسهیلات به کلیه واحدهای تولیدی استان که مشمول طرح می شوند پرداخت می گردد.

وی تصریح کرد: در سالجاری جهت هموار سازی مسیر تولید ملی و حمایت از بنگاه های اقتصادی در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و تامین مالی تولیدکنندگان داخلی ، بسته تسهیلات رونق تولید همانند سال گذشته و با افزایش حدود 22 درصدی ابلاغ و قابل اجرا می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: تامین سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی ، تامین تسهیلات مورد نیاز طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 60 درصد ، تامین مالی طرح های بازسازی و نوسازی در اولویت این بسته رونق تولید قرار دارد که پیش بینی گردیده این اهداف با تخصیص حدود 11 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سالجاری محقق گردد.

بهروز اسودی با اشاره به اینکه فرایند ثبت نام به صورت کاملا الکترونیکی صورت می گیرد یادآور شد : متقاضیان می توانند درخواست خود را در سامانه بهین یاب ثبت نام نمایند تا پس از بررسی توسط سازمان واحد به بانک معرفی گردد.

وی در خصوص میزان پرداخت تسهیلات در سال گذشته عنوان کرد : در سال گذشته ، 900 واحد تولیدی استان بیش از 5770 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از بانکهای عامل دریافت نموده اند که حدود 60درصد از سهم پرداختی تسهیلات در استان بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر