کد خبر: 925443
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
در جشنواره ازدواج و خانواده جوان
در جشنواره ازدواج و خانواده جوان که به مناسبت هفته ازدواج و اختتامیه نمایشگاه در عمارت خسروآباد سنندج برگزار شد، 27 مفر خیر و افراد تأثیرگذار حوزه ازدواج کردستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، جشنواره ازدواج و خانواده جوان به مناسبت هفته ازدواج و اختتامیه نمایشگاه با حضور مسوولین استان و خانواده‌ها در عمارت تاریخی و باستانی خسروآباد سنندج برگزار شد.

این جشنواره با سخنرانی مسئولین استان در حوزه ازدواج و اجرای برنامه‌های شاد شامل برگزاری مسابقه، موسیقی، هه لپرکی و تجلیل همراه بود.

نمایشگاه ازدواج و خانواده جوان که به مدت چهار روز در عمارت تاریخی خسروآباد سنندج دایر بود، همزمان با این جشنواره پایان یافت.

این نمایشگاه در دو محور تولیدات محصولات فرهنگی و هنری با موضوع ازدواج و همچنین معرفی خدمات و برنامه‌های بخش دولتی و غیردولتی و معرفی محصولات مرتبط ازدواج در حوزه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با الگوی ایرانی اسلامی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های سال حمایت از کالای داخلی برپا شده بود.

در پایان جشنواره ازدواج و خانواده جوان از 27 نفر خیر و افراد تأثیرگذار حوزه ازدواج شامل دستگاه‌های دولتی و غیردولتی مرتبط با امر ازدواج، معرفی کتب برتر، کلیپ و فیلم برتر، بانک دارای ارائه تسهیلات بیشتر، زوج‌های قرآنی، ورزشکار و دانشجو، همسر شهید آزاده و جانباز، زوج‌های کارگر و روستائی موفق تجلیل و تقدیر شد.

جشنواره و نمایشگاه ازدواج به همت اداره‌کل ورزش و جوانان استان و با همکاری امور فرهنگی و اجتماعی و امور زنان و خانواده استانداری کردستان، مرکز بهداشت سنندج، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، سپاه بیت‌المقدس، دادگستری، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، بانک‌های رسالت و تجارت و سازمان‌های مردم نهاد آوای کهن سنه دژ، وادی هیژان، سپهر فردای آبیدر، تلاشگران سلامت و لبخند بسازیم برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر