کد خبر: 925435
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
شهردار منتخب کرج تاکید کرد
شهردار منتخب کرج اولویت شهرداری کرج را خدمت به مردم و تقویت اعتماد مردم دانست و افزود: دوری ازحواشی و ایجاد تعامل و هم افزایی میان نیروهای شهرداری در راس برنامه های مدیریت شهری قرار خواهد داشت.

سیروس شفقی با اشاره به چالش های پیش روی شهرداری کرج، اظهار کرد: برای برون رفت از چالش های پیش رو، بدهی ها و نبود درآمدهای پایدار باید به فکر راهکارهای نو بود که این موضوع با همراهی شورا انجام پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های خدماتی باید مطابق با ردیف های بودجه شهرداری باشد، گفت: افزایش بودجه شهرداری موجب ارتقای سطح خدمت رسانی می شود که در راستای تحقق این مهم می توان به انجام ممیزی نوین املاک در سیستم شهرداری این کلانشهر اشاره کرد.

شهردار منتخب کرج، اضافه کرد: در سیستم شهرداری کرج بیش از 150 مورد ابطال عوارض و بهای خدمات وجود دارد که برای جلوگیری از کاهش کیفیت خدمات رسانی باید برای آن ها جایگزین مشخص کرد. 

شفقی با تاکید بر اینکه شهرداری باید به سمت ایجاد درآمدهای پایدار حرکت کند، ادامه پروژه اتوبان همت را یک پروژه اقتصادی برای کرج دانست و افزود: ادامه پروژه همت یک طرح ملی است اما در راستای تامین منابع مالی آن شهرداری می تواند بسیاری از اراضی اطراف آن را تملک کند که این اراضی برای اجرای فعالیت های اقتصادی و کسب درآمد برای مجموعه مدیریت شهری مفید فایده خواهد بود.

وی در بخش دیگر صحت های خود به ضرورت یکسان سازی خدمات در شهر پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت توسعه زیرساخت های فرهنگی ورزشی در کرج اما شاهد توزیع ناعادلانه امکانات در شهر هستیم که باید برای توزیع کسان خدمات تلاش کنیم.

شهردار منتخب کرج همچنین از مهم ترین فرصت های اقتصادی شهر به ایجاد مجموعه های گردشگری اشاره کرد و گفت: با فراهم کردن این فرصت می توانیم شاهد حضور مسافرانی از استان های دیگر به ویژه تهران باشیم که این یک روش و مدل درآمدزایی پایدار به شمار می رود.

شفقی در پایان از رفع فساد مالی در مجموعه مدیریت شهری کرج سخن گفت و تصریح کرد: برای تحقق سلامت در بدنه شهرداری به دنبال رعایت شایسته سالاری هستیم که این موضوع با به کارگیری شفافیت و همچنین آموزش ضمن خدمت شدنی خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار