کد خبر: 925431
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبرداد
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز انجام پرواز مسافری در فرودگاه پیام پس از بازرسی کارشناسان این سازمان خبر داد و گفت: از ۲۳شهریور هفته‌ای ۲پرواز رفت و برگشت بین کرج و مشهد در این فرودگاه برقرار می‌شود.

رضا جعفرزاده اظهار داشت: پس از بازرسی‌های مختلف از سوی کارشناسان و بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز انجام پروازهای مسافری در فرودگاه پیام کرج صادر شد.

وی ادامه داد: اولین پرواز مسافری فرودگاه پیام روز ۲۳ شهریور ۹۷آغاز می‌شود که در مسیر مشهد به کرج و سپس کرج به مشهد خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: قرار است این پروازها با هواپیمای شرکت هواپیمایی تابان در مسیر کرج- مشهد-کرج انجام شود.

وی با بیان اینکه هواپیمای پرواز کرج- مشهد بوئینگ MDاست، گفت: هفته‌ای ۲پرواز رفت و برگشت در مسیر کرج-مشهد-کرج در فرودگاه پیام انجام خواهد شد. همچنین زمینه انجام پرواز کرج-کیش-کرج هم در فرودگاه پیام فراهم است و به زودی این پرواز توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری پس از بررسی همه تجهیزات ناوبری و فرودگاهی و زیرساخت‌های مسافری این فرودگاه، مجوز پروازهای مسافری فرودگاه پیام را صادر کردند.

 

آغاز فروش اینترنتی بلیت نخستین پرواز هواپیمای مسافربری

 

مدیرکل عملیات فرودگاهی پیام استان البرز هم از آغاز فروش اینترنتی بلیت نخستین پرواز هواپیمای مسافربری این فرودگاه خبر داد.

علی کاملی افزود: ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۳ شهریور نخستین هواپیمای مسافری با مبدا مشهد مقدس در فرودگاه بین المللی پیام به زمین خواهد نشست.

وی ادامه داد: همچنین ساعت ۱۶:۱۵ همان روز پرواز از مبدا کرج به سمت مشهد انجام می شود.

مدیرکل عملیات فرودگاهی پیام استان البرز اضافه کرد: با راه‌اندازی بخش مسافربری فرودگاه پیام در مرحله نخست روزهای چهارشنبه و جمعه هر هفته، پرواز از این فرودگاه به سمت مشهد و برگشت انجام خواهد شد.

وی گفت: همچنین مسیرهای جدیدی در حال برنامه ریزی است که با تکمیل شدن روند آنها، در آینده اطلاع رسانی می شود.

شرکت خدمات هوایی پیام در سال ۱۳۶۹ با عنوان مرکز خدمات هوایی برای ارایه خدمات هوایی و حمل ونقل و توزیع بار کالاهای پستی و ارائه خدمات بالگردی به نقاط سخت گذر در شرایط جوی متفاوت و پشتیبانی از عملیات توسعه، تایید، تجهیز و نگهداری مراکز، دستگاه ها و امکانات مخابراتی و پستی کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار