کد خبر: 925418
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: مصرف کنندگان محصولات فولادی و فلزات غیرآهنی با ثبت نام در بهین‌یاب می‌توانند از بورس خرید کنند .

محمد فروهر با اعلام این خبر افزود: مهلت ثبت نام مصرف کنندگان فولادی در سامانه بهین یاب تا بیستم شهریور ماه است و پس از آن تاریخ ، صرفا لیست‌های سامانه بهین یاب ملاک عمل قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه واحدهای تولیدی مصرف کننده واقعی فلزات به دلیل عدم خرید در سنوات گذشته از بورس کالا امروز نمی‌توانند از بورس خرید کنند مقرر شده کلیه واحدهای صنعتی مصرف کننده محصولات فوق در سامانه بهین یاب ثبت نام کنند تا بتوانند از بورس خرید کنند .

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: کلیه مصرف کنندگان محصولات فولادی موظف هستند تا بیستم شهریور ماه آخرین وضعیت خود را در سامانه بهین یاب وارد تا پس از بررسی‌های استانی و راستی‌آزمایی اطلاعات ، برای خرید به بورس کالا معرفی شوند .

فروهر با بیان اینکه قیمت پایه فولاد در بورس تعیین می شود اظهار کرد: مصرف کنندگان محصولات فولادی می توانند از طریق بورس کالا ، کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند و واحدهای کوچک و واحدهایی که امکان خرید از بورس را ندارند می توانند به صورت مچینگ و طبق روال گذشته از واحدهای تولید کننده خرید کنند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر