کد خبر: 925372
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی «ساعت شنی» مطرح شد
وزیر سابق دفاع در جریان اختتامیه جشنواره بین‌المللی ساعت شنی با بیان اینکه نابودی اسرائیل یک آرزو نیست، گفت: نابودی اسرائیل یک آرزو نیست بلکه یک امر قطعی است.
وزیر سابق دفاع در جریان اختتامیه جشنواره بین‌المللی ساعت شنی با بیان اینکه نابودی اسرائیل یک آرزو نیست، گفت: نابودی اسرائیل یک آرزو نیست بلکه یک امر قطعی است.
صفی الدین نماینده حزب الله در ایران در آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره بین‌المللی ساعت شنی با موضوع مرگ بر اسرائیل که در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، گفت: صحبت من درباره شعار امام خمینی (ره) قبل و بعد از انقلاب است، از سال ۴۸ تا ۷۸ میلادی صحبت از نابودی رژیم صهیونیست‌ها محدود بود تا اینکه امام خمینی (ره) با همین ایده خط مشی انقلاب اسلامی را ترسیم کردند. وی افزود: جمهوری اسلامی و زندگی مسلمانان جهان با وجود اسرائیل معنا نخواهد داشت. کسانی که پس از جنگ جهانی دوم این رژیم غاصب را ایجاد کردند هدفی جز نابودی اسلام نداشتند، اما فرهنگ قدرت و مقاومت اسلام به فطرت انسانی نزدیک‌تر است. نماینده حزب الله در ایران پیش بینی امام در خصوص نابودی صهیونیست‌ها را بیان کرد و گفت: روزی که اسرائیلی‌ها لبنان را تسخیر کردند امام فرمودند: مقاوم باشید که پیروزی از آن شماست. همانطور هم شد و در نهایت صهیونیست‌ها بدون دستیابی به غنیمت، لبنان را رها کردند.
وی در ادامه ضمن اشاره به نقش عربستان و امریکا در حمایت از رژیم اشغالگر افزود: باید یک ساعت شنی هم برای نابودی عربستان ایجاد کنیم. ما در تولید فکر، ایده و قدرت برای نابودی دشمن قوی هستیم، اما لازم است در صحنه هم حضور پررنگ‌تری داشته باشیم. در ادامه صلاح ذبابی سفیر فلسطین در ایران درباره ظلمی که بر مردم کشورش می‌شود، گفت: در کنفرانس‌های زیادی درمورد فلسطین صحبت کرده‌ایم، این شانس خوب یا بد ما بود که کشور ما برای اقامت یهودیان انتخاب شد، اما برادران و خواهران، هدف اول ما اسلام و هدف دوم از بین بردن دشمن اسلام است. وی افزود: شعار امام خمینی (ره) اول حفظ وحدت و دوم تلاش برای رهایی فلسطین از ستم بود. فلسطین برای جامعه اسلام اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا در این کشور بیش از ۱۰ هزار صحابه پیامبر اکرم (ص) و انبیا دفن شده‌اند.
سردار وحیدی وزیر سابق دفاع در ادامه اظهار کرد: ممکن است عده‌ای بپرسند آیا واقعاً روزی اسرائیل نابود خواهد شد؟ باید به آن‌ها بگویم نابودی اسرائیل یک آرزو نیست بلکه یک امر قطعی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار