کد خبر: 925276
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فعلأ مدیریت همین است، شما مردم رأی داده‌اید، رئیس جمهور و مجلس انتخاب کردید و آنان نیز وزیر و مدیر انتخاب کردند، پس بی خود اعصاب، روح و روان همدیگر را آزار ندهیم.

جوان آنلاین:‌ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح اورژانس هوایی و دانشکده پرستاری و مامایی در پردیس دانشکده پزشکی نیشابور گفت: امروز یکی از مراکز مدرن و مجهز پرستاری در نیشابور به همراه اورژانس هوایی راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: ارتقای دانشکده به دانشگاه تنها به تغییر اسم نیست و باید بیمارستان و تجهیزات لازم را داشته باشد، طبیعی است بدون بیمارستان، دانشجویان پزشکی فقط می‌توانند دو سال اول آموزش ببینند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: نیشابور استعداد بسیار بالاتری از دیگر شهرهای استان خراسان رضوی دارد و تمدن ایران و اسلام با این منطقه گره خورده است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه پردیس دانشکده باید تکمیل شود، افزود: دولت، نه از باب غفلت بلکه از باب واقعیت مشکلات و تنگناهای خاص و زیادی دارد، فعلأ مدیریت همین و وضعیت همین است، شما مردم رأی داده‌اید، رئیس جمهور و مجلس انتخاب کردید و آنان نیز وزیر و مدیر انتخاب کردند، پس بی خود اعصاب، روح و روان همدیگر را آزار ندهیم، فعلأ همین هستیم و باید درست مدیریت کنیم.

وی اضافه کرد: باید در سیاست داخلی، سیاست خارجی، فضای فرهنگی و مسائل اخلاقی تجدید نظر کنیم، تجدید نظرهای جدی که نیاز است تا بتوانیم مسیر سعادت و پیشرفت را با مقاومت و ایستادگی بر آرمان‌ها دنبال کنیم، به قانون احترام بگذاریم و اخلاق‌مدار باشیم که در ایران بسیاری قانون گریز هستند و فرقی بین مسئولین و مردم نیست.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واقعیت‌ها با اصل جمهوری اسلامی فاصله زیادی دارد، با اسم و عنوان چیزی نه اسلامی‌ می‌شود و نه تحول ایجاد می‌شود، دانشگاه خوب است، آزاد خوب است و اسلام هم خوب ولی وقتی ترکیب می شوند، چیزی دیگری به وجود می‌آید.

وی تأکید کرد: مردم گرفتاری‌های زیادی دارند، به دنبال دارو و تجهیزات هستند و باید این مشکلات را رفع کنیم.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
1
شما قول دادید ، ما هم طبق قولهای شما رای دادیم، ولی به قولهای داده شده عمل نشد. رای ما براساس وعده های عمل داده شده بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار