کد خبر: 925272
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
خطیب جمعه تهران:
امام‌جمعه موقت تهران گفت: رژیم آمریکا در حال جنگ با ما است، امّا گویا ما نمی‌دانیم در شرایط جنگ به سر می‌بریم.
جوان آ‌نلاین: آیت‌الله محمّد امامی کاشانی، امام‌جمعه موقت تهران، در خطبه‌های نمازجمعه امروز (۱۶ شهریور) تهران با اشاره به اهمیت اقتصاد و کشاورزی و تولید در اسلام گفت: اگر تولید و کشاورزی ضربه بخورد، دین ضربه می‌خورد.

وی با بیان اینکه اگر کشاورزی و تولید در جامعه از بین برود، دین از بین آن جامعه می‌رود، تصریح کرد: وقتی تولید و اقتصاد نباشد و دختر و پسر، ازدواج نکنند، اینجاست که نسل منقرض می‌شود و با انقراض و پایان نسل، انسانیت تباه می‌شود.

آیت‌الله امامی کاشانی، وجود مفساد اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و افزود: این افراد باید پیدا شوند و به دست محکمه و دستگاه قضایی سپرده شوند تا به سزای اعمالشان برسند. البته یک محکمه الهی هم وجود دارد که محکمه خدا و روز قیامت است.

امام جمعه موقت تهران به وجود احتکار و گران فروشی اشاره کرد و تصریح کرد: وقتی پرسیده می‌شود چرا میوه گران است، دست‌اندرکاران می‌گویند که نسبت به اصل میوه مشکلی وجود ندارد، ولی یکباره گران شده است. این مقدار گران کردن و اقداماتی مانند احتکار، خیانت‌هایی است که در حق مردم روا می‌شود.

آیت‌الله امامی کاشانی، توصیه رهبر انقلاب مبنی بر انجام کار شبانه‌روزی برای حل مشکلات را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه خدا کند مسئولین به این توصیه رهبری عملی کنند، اظهار داشت: این فرمایش به معنای آن است که حل مشکلات، در کارِ یک روزه نیست، بلکه باید شبانه‌روز کار کرد.

وی با بیان اینکه رژیم آمریکا در حال جنگ با ما است، تصریح کرد:، امّا ما گویا نمی‌دانیم در شرایط جنگ به سر می‌بریم. اهتمام و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از گران‌فروشی و احتکار و فضایی که ملت و مردم نجیب ما را گرفتار کرده، ضروری است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار