کد خبر: 925219
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید حیف است که این تیم بازی دوستانه برگزار نکند.
 
اشکان دژاگه

جوان آنلاین: اشکان دژاگه، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز(جمعه)  این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: بازیکنان در تمرین حاضر هستند. همه بازیکنان صحیح و سالم از باشگاه هایشان به تمرین تیم ملی اضافه شدند. چند روزی است که در حال تمرین کردن هستیم. وضعیت تیم خوب است ولی دیروز که با شجاعی صحبت می کردم گفتیم حیف است که بازی دوستانه نداشته باشیم. ازبکستان، سوریه و امارات دیروز بازی داشتند اما ما بازی دوستانه نداشتیم. ما به این اتفاقات عادت کرده‌ایم ولی حالا یک بازی دوستانه مقابل ازبکستان داریم. خدا را شکر وضعیت تیم خوب است.

او ادامه داد: من دو سال است که سختی کشیده ام و زیاد مصدوم شدم. آخرین مصدومیتم یکی از بدترین مصدومیت های دوران فوتبالم بوده است ولی خدا را شکر الان خوب هستم. خیلی وقت بود که ۵ مسابقه پشت سر هم بازی نکرده بودم. خدا را شکر بدون مصدومیت این پنج بازی را پشت سر گذاشتم. الان هم که به تیم ملی دعوت شدم برای من و بدنم خوب است تا بتوانم خودم را برسانم. سطح بازی با ازبکستان هم خوب است. امیدوارم که همین گونه ادامه دهم. حس خودم هم خوب است.

بازیکن تیم ملی در مورد جام ملت ها هم اضافه کرد: از همین ابتدا که فقط یک بازی دوستانه انجام می دهیم، مشخص است که شرایط بسیار سخت است اما ما به این شرایط عادت کردیم. متاسفم که باید به این چیزها عادت کنیم اما تمام تلاشمان را می کنیم. همان طور که بازیکنان در روسیه در هر بازی از دقیقه اول تا دقیقه آخر جنگیدند ما در جام ملت ها هم همه سعی مان را می کنیم که مردم را خوشحال کنیم.

دژاگه در پاسخ به این سوال که با توجه به کمبود امکانات در تیم ملی مقصر ناکامی احتمالی تیم ملی در جام ملت ها فدراسیون است یا خیر، گفت: هنوز تا جام ملت ها وقت هست و چند اردو برگزار می شود. امیدوارم فدراسیون تلاش کند تا چند بازی دوستانه مهم و خوب انجام بدهیم. باز هم می گویم که ما همه سعی مان را می کنیم اما اینکه چه کسی جواب می‌دهد را باید ببینیم. امیدوارم که نتیجه بگیریم. مهم این است که تیم تا مسابقات حاضر شود وچند بازی دوستانه خوب داشته باشیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار