کد خبر: 925194
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
مدیرکل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیرکل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: راه های ارتباطی اردبیل 25 نقطه حادثه خیز دارد که تاکنون پنج نقطه حادثه خیز آن اصلاح شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر تلاش برای رفع 25 نقطه حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی اردبیل با جدیت ادامه دارد تا بتوانیم به این طریق مشکلات موجود در محورهای مواصلاتی استان اردبیل را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر نوسانات بازار رغبت پیمانکاران را برای رفع نقاط حادثه‌خیز کاهش می‌دهد ولی علی‌رغم این موضوع تلاش برای رفع 6 نقطه حادثه‌خیز در استان ادامه دارد و رفع 5 نقطه حادثه‌خیز استان نیز در حال اجرا است که تلاش بر اتمام این پروژه در آینده‌ای نزدیک است تا بتوانیم هر چه سریع‌تر در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت 12 راهدارخانه ثابت و سیار در استان خبر داد و گفت: با توجه به این که راهدارخانه‌ها اغلب در نقاط گردنه‌ای قرار دارد باید در راستای حل مشکلات در این زمینه برنامه‌های مناسبی تدوین شود تا بتوانیم وضعیت بودجه در امور راهداری استان را به نقطه قابل قبول برسانیم.

رحمتی تصریح کرد: مشکلی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم مسئله عدم همکاری و شرکت پیمانکاران است که دلیل اصلی آن نیز عدم مشارکت نوسانات بازار است، چون اوراقی که می‌دهند، دو ساله است که امیدواریم این مسئله نیز در آینده‌ای نزدیک برطرف شود.

وی اظهار کرد: وضعیت تصادفات جاده‌ای در استان اردبیل متاسفانه امسال قابل قبول نبوده که باید برای احداث بزرگراه و آزادراه برای راهسازی و برنامه بلند مدت اعتبارات کافی لازم دارد تا بتوانیم به این شکل وضعیت تصادفات جاده‌ای استان را به شرایط مطلوب برسانیم و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و‌ نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به لزوم آماده‌سازی تمهیدات زمستانی نیز گفت: امیدواریم امکانات و اعتبارات به طور مستمر به منظور ارائه خدمات به مردم در اختیار آنان قرار بگیرد تا بتوانیم از این طریق در زمستان نیز در حوزه راهداری مشکلات را به حداقل برسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر