کد خبر: 925189
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
فرماندار تبریز:
فرماندار تبریز گفت: ما باید حرف مردم را شنیده و به مطالبه‌های آنها گوش دهیم چراکه هر حرفی که می‌زنیم بازتاب دارد، از این‌ رو باید از اظهارات شخصی که تفرقه‌افکنانه است، دوری کنیم.

علیار راستگو  در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سال انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: همه مردم در شهر و روستاها واقف به عملکرد و خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: اینکه نارضایتی وجود دارد و منجر شده تا ستادی برای بیشتر نشان دادن عملکردها تشکیل شود، به خاطر آشنایی نسل جدید با دستاوردهای انقلاب است.

فرماندار تبریر با تاکید به جذب اعتماد مردم گفت: ما باید حرف مردم را شنیده و به مطالبه‌های آنها گوش دهیم چراکه هر حرفی که می‌زنیم بازتاب دارد، از این‌ رو باید از اظهارات شخصی که تفرقه‌افکنانه است، دوری کنیم.

وی با اشاره به اینکه بنده صبح امروز در صدا و سیما حاضر شده و برنامه‌های انجام گرفته در هفته دولت را برای مردم تشریح کردم، ادامه داد: ما باید از طریق رسانه و در زمان پربازدید، عملکرد و اقدامات را تشریح کنیم.

فرماندار تبریز  افزود:باید متناسب با حربه دشمن جلو رویم چراکه بنده چطور می‌توانم در ۱۰ دقیقه و در زمانی که وقت استراحت اغلب مردم است، عملکرد و خدمات را توضیح دهم.

راستگو با بیان اینکه فضای مجازی برای دستگاه‌های دولتی محدودیت دارد، توضیح داد: گاهاً مشاهده می‌شود که اهداف دشمن در حال ارسال‌های مجدد از طریق خود مردم است، از این‌رو باید بتوانیم این شبهه‌افکنی‌ها را حل کنیم.

وی، ناملایماتی‌ها در برخی شهرها را مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمن آرزو داشت که یک ناملایمتی در تبریز ایجاد کند که البته این آرزو را به گور خواهد برد.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: هر کمک و خدمتی از دست ما بر بیاد، درطبق اخلاص قرار داده و همچنان پای کار هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر