کد خبر: 925182
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان شرقی:
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان‌شرقی از تدوین سامانه‌ای جامع به ‌منظور رصد طرح ‌های سرمایه‌گذاری استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: رصد طرح های سرمایه‌گذاری به‌طورکلی شامل سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی است.

حمید هاشم زاده در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در دست اجرای استان اظهار کرد: این سامانه به‌صورت مجازی تدوین می شود تا در بحث منابع انسانی و منابع مالی دچار مشکل نشویم.

وی با تأکید بر ضرورت انسجام‌بخشی به رصد پروژه‌های سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی در استان گفت: متأسفانه در پیگیری پروژه‌های سرمایه‌گذاری دستگاه‌های اجرایی به‌صورت جزیره‌ای عمل می‌شود.

هاشم زاده از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری به‌ عنوان یکی از نقاط قوت استان نام برد و گفت: این ظرفیت مهم نیازمند حمایت و تقویت است و از این رو رصد تمام پروژه‌های سرمایه گذاری توسط این مرکز انجام شود.

وی با تأکید بر ضرورت تمرکز بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان گفت: سرمایه‌گذاری‌های دولتی محدود بوده و بیشتر توسط مراجع مربوطه پیگیری می‌شود.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان شرقی بهبود رتبه استان در بحث کسب‌وکار را یکی از دغدغه‌های اصلی این مجموعه عنوان کرد.

وی گفت: باید تلاش کنیم تا با حذف بروکراسی‌های زائد اداری و حرکت به سمت ایجاد سیستم های هوشمند در انجام امور در این راستا قدم برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر