کد خبر: 925171
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴
مسئول کمیته نمایشگاه تخصصی جشنواره ملی اسباب‌بازی:
مسئول کمیته نمایشگاه تخصصی جشنواره ملی اسباب‌بازی می‌گوید: برای نمایش دستاورد‌های تولیدکنندگان ایرانی، محصولات خارجی و وارداتی را در جشنواره حذف کردیم.
علی موحد
مسئول کمیته نمایشگاه تخصصی جشنواره ملی اسباب‌بازی می‌گوید: برای نمایش دستاورد‌های تولیدکنندگان ایرانی، محصولات خارجی و وارداتی را در جشنواره حذف کردیم.
محسن رجبی، مسئول کمیته نمایشگاه تخصصی جشنواره ملی اسباب‌بازی و عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران با اشاره به شرایط خاص اقتصادی این روز‌های کشورمان به مهر گفت: شرایط خاص اقتصادی این روز‌های کشور و توجه به تولیدکنندگان ایرانی و تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از تولیدات و محصولات ایرانی، مسئولیت برگزارکنندگان چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی و مخصوصاً بخش نمایشگاه تخصصی این رویداد را حساس‌تر کرده است. وی ادامه داد: با توجه به حساسیت شرایط موجود، تلاش می‌کنیم تا با رویکرد توجه به محصولات ایرانی، نمایشگاهی از همه جهات متفاوت و البته با کیفیت نسبت به دوره‌های گذشته برای معرفی دستاورد‌های صنعت اسباب‌بازی ایران داشته باشیم.
مسئول کمیته نمایشگاه تخصصی جشنواره اسباب‌بازی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای برگزاری نمایشگاه تخصصی در جشنواره اسباب‌بازی، تصریح کرد: قرار است در این نمایشگاه فقط محصولات تولیدکنندگان ایرانی حضور داشته باشد، به همین منظور با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی در حال هماهنگی اولیه جهت حضور حداکثری تولیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه هستیم. همچنین در نمایشگاه امسال تولیدکنندگان اسباب‌بازی‌ها، سرگرمی‌های علمی و آموزشی، بازی‌های فکری و ابزار‌های آموزشی، عروسک‌ها و سایر محصولات مرتبط حضور داشته باشند. وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های اولیه، تصمیماتی گرفته شده که حداکثر حمایت از تولیدکنندگان ایرانی از سوی دبیرخانه جشنواره، نهاد‌ها و سازمان‌های مربوطه صورت بگیرد. همچنین برای سهولت و آرامش تولیدکنندگان در این نمایشگاه تلاش می‌کنیم که شرایط خوبی را برای حضور این بخش تاثیرگذار در صنعت اسباب‌بازی ایجاد کنیم. به گفته رجبی، نمایشگاه از دو نظر کاملاً تخصصی اجرا خواهد شد، ابتدا شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران هستند که برای اولین بار فقط از تولیدکنندگان داخلی که عضو انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی هستند دعوت می‌شود تا در نمایشگاه حضور داشته باشند که این به نوبه خود یک تحول و نگاه متفاوت در برگزاری نمایشگاه‌های اسباب‌بازی در ایران است، زیرا معمولا نمایشگاه‌های اسباب‌بازی با حضور پخش‌کنندگان و فروشندگان اسباب‌بازی که بخش زیادی از محصولات‌شان خارجی و وارداتی هستند، برگزار می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار