کد خبر: 925151
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
سقوط بالابر برج مسکونی در حال ساختی حوالی دریاچه چیتگر شش‌مرد جوان را به کام مرگ کشاند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۷:۲۰ شامگاه سه‌شنبه ۱۳‌شهریور‌ماه قاضی منافی‌آذر با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۸۰ عوارضی از مرگ شش‌مرد جوان بر اثر سقوط بالابری در یک برج مسکونی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه که برج مسکونی ۱۵‌طبقه در حال ساختی به نام نرگس در خیابان میعادغربی حوالی دریاچه چیتگر بود با جسد شش‌مرد روبه‌رو شدند که داخل چاهک بالابر به کام مرگ رفته بودند.
نخستین بررسی‌ها نشان داد شش‌مرد فوت شده لحظاتی قبل در حال جابه‌جایی مصالح ساختمانی با بالابر بودند که ناگهان بالابر از طبقه‌۱۳ به طبقه منفی‌۴ سقوط می‌کند و همه سرنشینان را به کام مرگ می‌کشاند.
همزمان با انتقال اجساد به پزشکی قانونی مأموران هویت پنج‌نفر از فوت شدگان را شناسایی کردند. سه‌نفر از فوت شدگان سه‌کارگر افغانی به نام‌های شریف ۲۵‌ساله، طیب ۳۰‌ساله و دولت ۲۷‌ساله بودند که به گفته برادر طیب، وی یکسال قبل برای کار به ایران آمد و در همان برج در حال ساخت شروع به کارگری کرد و به تاز‌گی پس از پایان کار ساخت به عنوان نگهبان برج شروع به کار کرده که در اثر این حادثه کشته شده است. وی همچنین گفت که دو افغانی دیگر که پسر عمه او هستند در این برج کارگری می‌کرده‌اند.
یکی دیگر از کشته‌های این حادثه مرد کابینت‌سازی بود که روز حادثه در حال نصب کابینت بعضی از واحد‌ها بود. از دو نفر دیگر یکی ناشناس است و دیگری هم مهندس حسین اقلیمی ۴۷‌ساله است که هر دو از خریداران واحد‌های برج مسکونی بودند.
در ادامه تحقیقات قاضی منافی‌آذر دستور پلمب برج مسکونی را داد و پرونده را برای بررسی بیشتر و مشخص شدن علت اصلی حادثه و شناسایی مسببان این حادثه در اختیار کارشناس خبره‌ای قرار داد.
پدر مهندس اقلیمی درباره این حادثه به خبرنگار ما گفت: پسرم مهندس عمران و متأهل بود. او مدتی قبل یکی از واحد‌های طبقه‌۶ برج مسکونی را برای زندگی خریده بود. تعاونی در این مدت در تحویل واحد بدقولی کرده بود تا اینکه روز حادثه کابینت‌سازی قرار بود کابینت چند واحد را نصب کند که واحد پسرم نیز جزو آن واحد‌ها بود. آن طور که به من خبر دادند آن‌ها کابینت‌ها را با بالا‌بر به طبقات منتقل می‌کنند که هنگام برگشت همگی سوار بر بالابر می‌شوند که ناگهان بالابر سقوط می‌کند. شب حادثه عروسم با من تماس گرفت و گفت: حسین جواب تلفنش را نمی‌دهد که نگران شدیم و به محل حادثه آمدیم و با صحنه هولناکی روبه‌رو شدیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار