کد خبر: 925138
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷
حضور سه کشتی‌گیر آزادکار رژیم صهیونیستی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان زنگ خطری جدی برای کشتی‌گیران ایران به حساب می‌آید و نشان از روز‌هایی سخت برای ورزش اول کشورمان دارد.
حضور سه کشتی‌گیر آزادکار رژیم صهیونیستی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان زنگ خطری جدی برای کشتی‌گیران ایران به حساب می‌آید و نشان از روز‌هایی سخت برای ورزش اول کشورمان دارد.
داوید لابکوفسکی، یوری کلاشینکوف و لیو آتشولر، سه کشتی‌گیری هستند که با اصلیت کشور‌های آسیای میانه و البته مدال‌های کسب شده در مسابقات بین‌المللی امید‌های جهان، حالا زیر پرچم رژیم اشغالگر قدس پا به عرصه مسابقات قهرمانی جوانان جهان می‌گذارند. مسابقاتی که مهر‌ماه برگزار می‌شود و ایران نیز در تمام اوزان در آن حضور دارد. شاید در نگاه اول این مسئله چندان جدی به نظر نرسد، اما وقتی این اتفاق را در کنار نامه ارسالی اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون‌های عضو بگذاریم، آن وقت حساسیت موضوع بیشتر از قبل می‌شود. رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی می‌گوید: «حساسیت اتحادیه جهانی کشتی روی دخالت نکردن مسائل سیاسی، اجتماعی، مذهبی و فرهنگی در ورزش و به خصوص کشتی نشان از برخورد و سختگیری این اتحادیه با خاطیان این قوانین و مقررات دارد.» صحبت‌های لایق در حالی رسانه‌ای می‌شود که پیش از این بار‌ها رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی از حساس بودن شرایط حضور کشتی ایران در رقابت‌های بین‌المللی حرف زده بود و بار‌ها خواستار حضور پررنگ و قدرتمند مسئولان دیپلماسی کشور در این خصوص شده بود. نکته قابل تأمل اینکه رژیم صهیونیستی با به کارگیری کشتی‌گیران عنوان‌دار کشور‌های دیگر عملاً قصد دارد به مراحل بالاتر رقابت‌های بین‌المللی برسد و این مسئله به طور حتم برای کشتی‌گیران کشورمان دردسرساز خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار