کد خبر: 925068
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
پاسخ نادر فتوره‌چی به الهام فخاری:
عضو شورای شهر تهران در رشته توئیتی ضمن غیر قابل استناد خواندن کلیپ منتشر شده از کودک افغانی نوشته است: «باید صدای آنان که دوربینی وضعیت‌شان را ثبت نمی‌کند باشیم.» نادر فتوره‌چی، خبرنگار اصلاحطلب، اما با اعتراض به او گفته است: «یعنی شما می‌روید در شورای شهر که «صدای مردم بی‌صدا» باشید؟ یعنی شورای شهر خودش جزو «حاکمیت» که باید «شنونده صدای مردم بی‌صدا» باشد نیست؟»

به گزارش جوان آنلاین، الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران، در رشته توئیتی در واکنش به بریدن گوش کودک افغانی توسط مامور شهرداری ضمن غیر قابل استناد خواندن کلیپ منتشر شده نوشته است: «باید صدای آنان که دوربینی وضعیت‌شان را ثبت نمی‌کند باشیم.» نادر فتوره‌چی، خبرنگار اصلاحطلب، اما با اعتراض به او گفته است: «یعنی شما می‌روید در شورای شهر که «صدای مردم بی‌صدا» باشید؟ یعنی شورای شهر خودش جزو «حاکمیت» که باید «شنونده صدای مردم بی‌صدا» باشد نیست؟»

انتشار کلیپی از کودک افغانی که مامور شهرداری گوش او را زخمی کرده است واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی به همراه داشت. افراد مختلفی خواهان پیگیری شهرداری و شورای شهر و برخورد با فرد خاطی بودند.

الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران، پس از آنکه چند روز پیش خبر از پیگیری جدی موضوع توسط شورای شهر داد حال در توئیتر خود نوشته است: «آیا در این شهر هستیم؟ آیا رخدادهای پیرامون مخزن‌های خیابان‌های تهران را می‌خواهیم ببینیم و مساله تهران را حل کنیم؟ یا فقط به بررسی موردی کسانی که سوژه رسانه شده‌اند می‌پردازیم؟!»

او در ادامه ضمن غیر قابل استناد خواند کلیپ چند دقیقه‌ای کودک افغانی نوشته است: «همانطور که در این چند روز تصریح کردم، دلیل ما برای حل مساله سومدیریت پسماند تهران، دیالوگ‌ غیرقابل استناد چند دقیقه فیلمی که موضوع رسانه شده نیست. باز هم می گویم صدای آنان که دوربینی وضعیت‌شان را ثبت نمی‌کند باشیم.»

فخاری در توئیت آخر خود این کودکان و شغل آنان را واقعیت تهران خوانده و نوشته: «اصل مساله سومدیریت پسماند با تایید یا تکذیب این فیلم، برجای خود باقی است. کودکان و مردان و زنانی که کیسه‌های پسماند را در شهر در تاریکی بر دوش می‌کشند، واقعیت تهران است.»

نادره فتوره چی، خبرنگار اصلاح طلب، اما در واکنش به الهام فخاری او را مخاطب سوالاتی قرار داده و خواسته است که فخاری به آن‌‎ها جواب دهد.

فتوره‌چی پرسیده است: «1- اگر پسماند درکنار خیابان رها نشود، پدیده کودک کار از بین می‌رود؟ 2- کودکانی که سر چهار راه گدایی می‌کنند چه؟ برای آن‌ها راه‌حل‌تان چیست؟ جمع کردن خودروها!؟»

او همچنین در واکنش به سوال فخاری مبنی بر آن که «مگر قرار نبود صدای مردم بی‌صدا باشیم؟» نوشته است: «شما در طول یکسال گذشته دقیقا کی و چگونه «صدای مردم بی‌صدا» بودید؟ سر ماجرای حل مشکل ملکی «کافه نادری» یا سر ماجرای «کمپین تغذیه گربه‌ها در پارک‌ها»؟ لطفا بگویید کدامیک از این دو فقره «فعالیت» شما در راستای«صدای مردم بی‌صدا»بوده است؟»

فتوره چی در ادامه پرسش‌های خود مطرح کرده است: «سوال دیگری هم هست که باید جواب دهید: یعنی شما می‌روید در شورای شهر «مسئولیت حاکمیتی» و «حقوق و مزایا» و... می‌گیرید که «صدای مردم بی‌صدا» باشید؟ یعنی شورای شهر خودش جزو «حاکمیت» که باید «شنونده صدای مردم بی‌صدا» باشد نیست؟»

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
1
گوش. ..میلیون ها ایرانی. .را. .بریده اند! !.و.حالا. .هر روز. .یک..سیاه بازی. .و. .نمایش رسانه ای...راه میاندازند ..تا..مردم. .اصل فاجعه را. .گم. .کنند!!!..اما غافل از اینکه. .این گرانیها و تورم. ..ملت را. .زیر. .خط قبر..میبرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار