کد خبر: 925048
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۲۶۹.۷۶ واحد افت به ۱۳۷ هزار و ۷۱۴ واحد و ارزش روز بازار به ۵۲۵ هزار میلیارد تومان رسید.
به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۲۶۹.۷۶ واحد افت به ۱۳۷ هزار و ۷۱۴ واحد و ارزش روز بازار به ۵۲۵ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۷۸.۸۸ واحد کاهش به ۴۰ هزار و ۲۷۱ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۲۱۲.۳۰ واحد افزایش به ۲۲ هزار و ۱۸۹ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۱۵۰.۱۵ واحد افزایش به ۱۵ هزار و ۶۹۳ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۴۰۰.۵۰ واحد کاهش به ۱۴۶ هزار و ۸۹۷ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۲۸۹.۸۹ واحد کاهش به ۱۰۱ هزار و ۳۱۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۹۹.۲۹ واحد کاهش به رقم ۲۷۴ هزار و ۹۳۷ واحد رسید.

نماد کگل، فارس، فملی، فخور بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد رانفور، شتران، شبندر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۱.۲۲ واحد افزایش به رقم ۱۵۷۹.۹۳ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۹۸ هزار و ۵۹۱ واحد برگ سهم در قالب ۹۸۰ میلیون و ۳۷۱ هزار برگ به ارزش ۴۵۹ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار