کد خبر: 924963
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
گریه‌های نیمه شب بی‌امان دو کودک در خانه قدیمی حوالی جنوب تهران راز قتل زن جوانی را بر ملا کرد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۳:۳۰ بامداد دیروز قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفن مأموران کلانتری ۱۳۰‌نازی‌آباد از قتل زن جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.
تیم جنایی در محل حادثه که طبقه سوم خانه قدیمی در خیابان شریعتی بود با جسد خونین زن ۲۵‌ساله افغانی روبه‌رو شدند که با اصابت ۲۰‌ضربه قیچی به گردنش به قتل رسیده بود. مأموران همچنین در قتلگاه زن جوان با دو فرزند خردسال او بالای سر جنازه‌اش روبه‌رو شدند که گریه امانشان نمی‌داد.
نخستین بررسی‌ها حکایت از این داشت مرد افغانی پس از قتل همسرش، دو فرزندش را کنار جسد رها کرده و از محل گریخته‌است که همسایه‌ها با گریه‌های بی‌امان دو فرزند از حادثه با خبر می‌شوند و موضوع را به مأموران پلیس اطلاع می‌دهند. مأموران در بررسی‌های بعدی قیچی که مقتول با آن به قتل رسیده بود کشف کردند و پزشکی قانونی هم اعلام کرد زن جوان با همان قیچی ۳ تا ۶ ساعت قبل به قتل رسیده است.
یکی از همسایه‌ها گفت: زوج افغانی سه‌ماه قبل طبقه‌سوم این خانه قدیمی را اجاره کردند و همسایه ما شدند. مرد افغان کارگر بود و زنش هم خانه‌داری می‌کرد و همیشه همراه دو فرزند خردسالش در خانه بود. آن‌ها آدم‌های خوبی بودند و مخصوصاً مقتول کاری به دیگران نداشت و آرام بود. شوهرش هر روز صبح به محل کارش می‌رفت و شب دوباره به خانه بر می‌گشت. آن‌ها گاهی با هم مشاجره و درگیری داشتند به طوریکه صدای آن‌ها را می‌شنیدیم، اما ما هرگز دخالت نکردیم. شب قبل هم صدای درگیری از خانه آن‌ها به گوشمان رسید، اما توجهی به آن نکردیم تا اینکه نیمه شب متوجه صدای گریه دو کودک او شدیم. گریه‌های بی‌امان دو کودک قطع نمی‌شد که نگران شدیم و به خانه‌شان رفتیم و با صحنه هولناکی روبه‌رو شدیم. دو کودک بر بالین جسد خونین مادرشان گریه می‌کردند و ما بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس اطلاع دادیم. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد مقتول برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین دو فرزند خردسال مقتول تا زمانی که اولیای‌دم و بستگان درجه یک آن‌ها شناسایی شوند برای نگهداری به دستور قاضی مرادی تحویل مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست اداره بهزیستی شدند. مأموران در تلاشند تا قاتل فراری را دستگیر و راز این حادثه را بر ملا کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار