کد خبر: 924936
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
تیراندازان ایرانی در سومین روز از رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان کره در چندین ماده رقابت کردند.
 
مه لقا جام بزرگ

جوان آنلاین: در سومین روز از رقابت‌های تیراندازی جام جهانی کره تیراندازان ایران در ماده های مختلف رقابت کردند. در تفنگ ۵۰ متر درازکش بانوان، در گروه یک مه‌لقا جام بزرگ با ۶۱۵.۲ امتیاز شانزدهم و نجمه خدمتی با ۶۱۱.۸ امتیاز سی و دوم شدند. الهه احمدی در دسته دوم با امتیاز ۶۱۳.۲ بیست و سوم شد. هر ۳ نماینده کشورمان فردا در مرحله دوم این ماده به رقابت می‌پردازند. تیم دختران ایران در این ماده با امتیاز ۱۸۴۰.۲ در رده سیزدهم ایستاد.

در تپانچه بادی ۱۰ متر زنان، مینا قربانی با رکورد ۵۷۲.۱۹ در رده بیست و پنجم، گلنوش سبقت اللهی با رکورد ۵۷۱.۱۶ در رده سی ام و آمیتیس جعفری با رکورد ۵۶۸.۱۳ در رده چهل و ششم ایستادند. تیم دختران ایران در این بخش با امتیاز ۱۷۱۱.۴۸ در رده ششم ایستاد.

در ادامه این رقابت‌ها ماده تپانچه ۵۰ متر مردان نیز انجام شد که ابراهیم برخورداری با امتیاز ۵۴۹.۹ در رده بیست و پنجم، محمد احمدی با امتیاز ۵۴۴.۹ در رده سی و سوم و وحید گلخندان با امتیاز ۵۴۳.۵ در رده سی و هفتم ایستادند. تیم تپانچه ۵۰ متر مردان ایران با امتیاز ۱۶۳۶.۲۳ در رده هفتم ایستاد.

در تفنگ ۵۰ متر مردان نیز حسین باقری در گروه یک با امتیاز ۵۹۹.۷ در رده پنجاه و یک ایستاد. در گروه دوم این ماده، مهیار صداقت با امتیاز ۶۱۳.۶ در رده چهل و نهم و پوریا نوروزیان با رکورد ۶۱۲.۳ در رده پنجاه و دوم ایستادند و به کار خود پایان دادند. تیم مردان ایران در این بخش با ۱۸۲۵.۶ در رده بیست و نهم ایستادند.

تیم میکس تپانچه بادی جوانان نیز با ترکیب هانیه رستمیان و عرفان صلواتی با امتیاز ۷۴۸.۱۹ در رده بیست و دوم ایستاد.

به گزارش ایسنا، پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و رقابتهای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ۱۰ تا ۲۴ شهریورماه با حضور ۱۸۰۴ ورزشکار از ۹۰ کشور جهان در شهر چانگون کره جنوبی برگزار می شود.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار