کد خبر: 924899
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
رئیس بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران از اجرای رزمایش محرومیت‌زدایی با حضور ۴۵۰ گروه جهادی در استان خبر داد.
سرهنگ غلامرضا شریعتی با اشاره به رزمایش نهضت خدمت‌رسانی به محرومان، محور اساسی فعالیت بسیج سازندگی را محرومیت‌زدایی و خدمت بی‌منت به مردم استان برشمرد و گفت: تأمین مسکن، تأمین جهیزیه، تأمین سبد غذایی و کالا از جمله خدماتی است که توسط بسیج سازندگی در راستای خدمت‌گزاری به مردم صورت می‌گیرد.
وی افزود: در حوزه‌های عمومی مانند بهداشت و درمان، کشاورزی، بهداشت، آب و ... نیز کمک‌هایی از سوی بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی صورت می‌گیرد.
این مسئول شمار گروه‌های جهادی منسجم موجود در استان را ۷۵۰ گروه بیان کرد و با اشاره به اینکه منابع متعدد اعتباری برای محرومیت‌زدایی، از تشکیل ستاد مشخص به ریاست استاندار برای رفع محرومیت‌های استان خبر داد.
رئیس بسیج سازندگی سپاه کربلا با تأکید برتوجه بیشتر برای رفع محرومیت در مناطق محروم در استان تصریح کرد: از ۹ تا ۲۹ شهریورماه در قالب طرح نهضت خدمت رسانی با استعداد ۴۵۰ گروه جهادی رزمایش محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.
سرهنگ شریعتی، ساخت ۹۰ واحد مسکونی برای نیازمندان، رفع محرومیت در ۱۰ محله آسیب‌پذیر و کم برخوردار در شهرستان‌های نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، بابل، آمل، فریدونکنار و نور با اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی نظیر مسکن از جمله برنامه‌هاست.
وی ادامه داد: همچنین ۵۰ گروه پزشکی برای درمان و ارائه خدمات پزشکی نیز در رزمایش و مانور در مناطق محروم و حاشیه شهر به ارائه خدمات می‌پردازند.
وی یادآور شد: همچنین چهار پروژه مشترک آبرسانی و تأمین ۱۰ سری جهیزیه با همکاری ستاد فرمان حضرت امام راحل در قالب رزمایش نهضت محرومیت‌زدایی اجرا و تحویل می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار