کد خبر: 924872
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
دیلی اکسپرس مدعی شده نیمار آرزوی بازی کردن در لندن را دارد و این یعنی فلورنتینو پرس برای جذب ستاره برزیلی رقیبی قدرتمند به نام آبراموویچ دارد.
 
رازی که انتقال «نیمار» به رئال را پیچیده‎تر می‎کند

جوان آنلاین: نیمار بازیکن مورد علاقه فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید است. پرس ۳۰۰ میلیون یورو آماده کرده تا او را به خدمت بگیرد، اما این احتمال را هم می‎دهد که برای پنجمین سال پیاپی در جذب او ناکام بماند.

ستاره برزیلی تصمیم گرفته این فصل را هم در فرانسه و تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن بماند و از طرفی باشگاه فرانسوی هم حاضر به فروش او نیست. با این حال مادرید همه تلاشش را برای متقاعد کردن سران ثروتمند پاریس برای این انتقال می‏کند.

پرس چندی پیش اعلام کرده برنامه‏‎ای برای خرید نیمار ندارد، اما این واقعیت موضوع نیست، بلکه چون می‎داند مجبور است حداقل یک سال دیگر ناکامی در جذب نیمار را تجربه کند این طور گفته است.

به ادعای دیلی اکسپرس موضوع پیچیدهتر از این است و خود نیمار دوست دارد در لندن باشد. در نتیجه اگر قرار باشد او از پاریس برود هم شانس رئال بسیار کم و شانس حضور او در تیمی لندنی بسیار زیاد است. البته که هر تیمی بخواهد او را به خدمت بگیرد باید حداقل ۲۲۲ میلیون یورو برایش بپردازد و این برای بسیاری از تیم‌‎ها کاری سخت است.

تیم‎های برتر لندن چلسی، آرسنال و تاتنهام هستند که از این میان تنها چلسی با مالک ثروتمند روسش است که توان پرداخت چنین رقمی را دارد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار