کد خبر: 924822
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
فرمانده سپاه استان البرز خبرداد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: گروه‌های جهادی و بسیجی استان البرز به 15 نقطه محروم استان به منظور ارائه خدمات به مردم اعزام شدند.

سردار یوسف مولایی در آیین رزمایش صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز، گفت: دشمن 40 سال است که سعی دارد با انواع ترفندها به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.

وی با بیان اینکه کینه‌اندوزی دشمن ادامه‌دار است، افزود: دشمنان در هر ابعادی که می‌توان برای یک کشور تصور کرد اقدام به کینه اندوزی و دشمنی کرده‌اند، آمریکا و کشورهای غربی طی این سال‌ها برای ما برنامه‌های کثیفی تدارک دیده‌اند که با تدابیر مقام معظم رهبری و خون شهدا هیچ یک از آن‌ها به سرانجام نرسید.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: دشمن ما را در محاصره سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بسیاری دیگر قرار داده است اما این مردم هستند که با هوشیاری، مقابله با تمامی هجمه‌ها را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

مولایی با اشاره به اینکه دشمن هرگز جرأت دخالت در امور امنیتی کشور ندارد، تصریح کرد: دو عنصر اساسی که در این 40 سال به اقتدار کشور کمک کرده وحدت و ایستاده‌گی ملت غیور جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه افسران اقتصاد مقاومتی به 15 نقطه محروم اعزام شده‌اند، اضافه کرد: سازمان بسیج در نظر دارد با ارائه خدمات به مناطق محروم کشور شرایط سخت آن‌ها را تسهیل بخشد که این ارائه خدمات در حوزه‌های بهداشتی، آموزشی، درمانی و خدماتی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار