کد خبر: 924772
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مأمور پلیس‌راه که در جریان حادثه دشت ارژن مورد ضرب و جرح قرار گرفته می‌گوید ضارب او را تا بیمارستان تعقیب و مقابل کارکنان او را تحقیر کرده است.
مأمور پلیس‌راه استان فارس که در جریان حادثه مورد ضرب و جرح ضارب سرنشین خودروی لندکروز قرار گرفته‌بود و از نقاط مختلف بدن دچار آسیب شده بود در توضیح ماجرا گفت: روز حادثه به همراه یکی از مأموران پلیس در محدوده دشت ارژن مشغول کنترل سرعت خودرو‌ها بودیم که راننده یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ خودش را به ما رساند و گفت: ماشینش دچار نقص فنی شده و درخواست کمک کرد. بلافاصله خودروی پژو‌۲۰۶ را به شانه خاکی جاده هدایت کردیم و مشغول امداد‌رسانی بودم که ناگهان گرد و خاک شدیدی در آن قسمت جاده بلند شد که نشان از وقوع حادثه رانندگی داشت. برای بررسی موضوع خود را به محل حادثه رساندم و دیدم یک دستگاه خودروی لندکروز از جاده منحرف و واژگون شده است؛ پس از بررسی صحنه تصادف در حال یادداشت اطلاعات خودرو و ترسیم کروکی بودم که ناگهان یک‌نفر بدون شروع به فحاشی کرد و سپس به من حمله کرد. به دلیل آسیب‌های وارده، من را برای مداوا به بیمارستانی در شیراز انتقال دادند که راننده و سرنشین خودروی لندکروز برای ادامه درگیری تا بیمارستان نیز آمدند و با گفتن جملاتی از جمله «کفش من ۳‌میلیون قیمت دارد»، «من ماشین یک میلیاردی سوار می‌شم» و «تو هیچ کاری نمی‌توانی بکنی» قصد ادامه درگیری داشتند که با دخالت عوامل بیمارستان آن‌ها از صحنه متواری شدند.
مأمور پلیس در پاسخ به این سؤال که چرا از خودت دفاع نکردی گفت: به دلیل شلوغی و جو حاکم در آن صحنه، جلوگیری از سوء‌استفاده دیگران و نیز به دلیل آنکه لباس پلیس را پوشیده‌بودم، هیچ واکنشی از خود نشان ندادم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار