کد خبر: 924753
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸
سر جواني كه متهم است خانم وكيل را با وعده ازدواج فريب داده و به او تعرض كرده است جرمش را انكار كرد.

جوان آنلاین: سال گذشته خانم وكيلي با مراجعه به اداره پليس از مرد جواني به نام اميد 33‌ساله به اتهام اذيت و آزار شكايت كرد و گفت: «مدتي قبل با مرد جواني آشنا شدم و او قول ازدواج داد. به او اعتماد كردم تا روزي كه با هم قرار ملاقات داشتيم وقتي سر قرار رفتم به زور مرا سوار ماشين كرد و در مكاني خلوت بعد از اذيت و آزار فيلم گرفت. اميد با گرفتن آن فيلم مرا تهديد به آبروريزي كرد و خواست سكوت كنم.»

با طرح اين شكايت پسرجوان بازداشت شد، اما جرمش را انكار كرد. با انكارهاي متهم از آنجائيكه مدركي عليه وي به دست نيامد وي از تهيه فيلم سياه تبرئه شد.

به اين ترتيب پرونده بار ديگر به اتهام آدم‌ربايي به شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد و در حاليكه پرونده در نوبت رسيدگي قرار داشت خانم وكيل به دادگاه رفت و اعلام رضايت كرد. با اين درخواست مرد جوان صبح ديروز در همان شعبه حاضر شد و پرونده روي ميز هيئت قضايي به رياست قاضي توكلي قرار گرفت. بعد از اعلام رسميت جلسه، اميد كه با قرار وثيقه آزاد بود به دستور رياست دادگاه در جايگاه قرار گرفت و گفت: «مدتي قبل بعد از آشنايي با سوره به او علاقه‌مند شدم و قصد داشتيم با هم ازدواج كنيم اما رابطه ما بعد از يك درگيري به هم خورد و سوره با من قهر كرد. او بعد از آن درگيري رفت و حتي پاسخ تماس‌هايم را نيز نمي‌داد تا اينكه حدود يك‌ماه بعد زنگ زد و گفت از شمال برايم سوغات آورده است. وقتي سر قرار رفتم، فهميدم يك قرار صوري بوده تا مرا به دام بيندازد. آنجا بود كه مأموران پليس مرا دستگير كردند.»

مرد جوان در ادامه گفت: «سوره به خاطر كينه‌اي كه از من داشت مي‌خواست مرا به دردسر بيندازد به همين خاطر از من شكايت كرده است. باور كنيد بي‌گناهم و اتهام آدم‌ربايي را قبول ندارم.‌» در پايان هيئت قضايي جهت صدور رأي وارد شور شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار