کد خبر: 924740
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در انقلاب اسلامی جناح‌های مختلفی وجود دارند که سپاه به هیچ کدام از آن‌ها وابسته نیست.
به گزارش مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه بصیرت و درک سیاسی دارد، چون اگر نداشته باشد دین ندارد، اما آنچه نباید داشته باشد و از آن دوری کند جناح سیاسی است، گفت: بصیرت سیاسی شرط واجب بسیج و سپاه است. باید درک درستی از دشمن، توطئه‌های دشمنان و نقشه‌های آن‌ها داشت، زیرا بدون آن‌ها نمی‌توان ثابت قدم بود، اما جناح‌بندی سیاسی و محدود شدن در یک جناح برای سپاه ممنوع است که امام خمینی (ره) و رهبری هم آن را ممنوع کرده‌اند. نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: دشمنی با سپاه و بسیج به دلیل بصیرت و حضور در جبهه انقلاب اسلامی و دفاع از آن است. در انقلاب اسلامی جناح‌های مختلفی وجود دارند که سپاه به هیچ کدام از آن‌ها وابسته نیست.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه به دستاورد‌های سپاه اشاره و تصریح کرد: امروز نیروی قدس سپاه و سردار حاج قاسم سلیمانی سمبل ایستادگی و مقاومت است. چه چیزی موجب محبوبیت و تاثیرگذاری او در بین مردم شده است؟ این مشخص است که گفتمان مقاومت موجب محبوبیت است.
وی با بیان اینکه ورود سپاه به عرصه سازندگی با خواست خود آن‌ها بوده و از دوران سازندگی و بعد آن در بسیاری از حوزه‌ها کار‌هایی را که کسی نمی‌توانست انجام دهد سپاه با انگیزه پاسداری از انقلاب وارد صحنه شد، گفت: ما سازندگی را یک حرکت اقتصادی نمی‌دانیم برای دفاع از انقلاب وارد این عرصه شده‌ایم، لذا سپاه به دلیل رسالت خود در پاسداری از انقلاب وارد صحنه شد.
وی با بیان اینکه امروز سپاه و بسیج الگو است و به یک معنا بسیج ایران در لبنان، سوریه و عراق الگویی برای مقاومت مردم بود و به کار گرفته شد، اظهار داشت: امروز ما در لبنان، سوریه، عراق، یمن، بحرین و حتی برخی کشور‌های دیگر بسیجیانی داریم که اگر از بسیجیان ایرانی انقلابی‌تر و پا به رکاب‌تر نباشند، کمتر نیستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار