کد خبر: 924710
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰
رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان اردبيل با اشاره به اجرا و پيگيري شش طرح بزرگ درماني در اين استان، از توسعه مراكز بيمارستاني منطقه طي سال‌هاي آينده خبر داد.
قدرت اخوان اكبري با اشاره به اقدامات در حال انجام و پيگيري دانشگاه علوم پزشكي براي توسعه مراكز بيمارستاني استان افزود: در حال حاضر سه پروژه را در دست اجرا و سه پروژه را براي اجرا طي سال‌هاي آينده در دست پيگيري داريم.
وي احداث و راه‌اندازي مركز تروما و سوختگي استان، بيمارستان ۱۲۰ تختخوابي پارس آباد و كلنگ‌زني ساختمان توسعه ۸۱ تختخوابي بيمارستان مشگين شهر را جزو پروژه‌هاي اجرايي و تكميل شده عنوان كرد و يادآور شد: اين سه مركز تا آخر سال‌جاري به بهره‌برداري خواهد رسيد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان با اشاره به آخرين وضعيت اجرايي طرح بيمارستان سوانح و سوختگي اردبيل اضافه كرد: پروژه تروما در آخرين مراحل اجرايي و تجهیز بوده و در صورت اتمام امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.
وي با تأكيد بر اينكه ساير پروژه‌ها از جمله بيمارستان ۱۲۰ تختخوابي پارس‌آباد اتمام و در مراحل تجهيز و انتقال است، تصريح كرد: سه پروژه بزرگ بيمارستاني نيز براي احداث در سال‌هاي آينده پيگيري مي‌شود.
اخوان اكبري احداث مركز جامع اورژانس در اردبيل، احداث بيمارستان نجف‌زاده اردبيل و آغاز مطالعات مقدماتي پروژه احداث بيمارستان هزار تختخوابي در اردبيل جهت رفع كمبود تخت بيمارستاني در استان را سه پروژه بزرگ در دست اقدام برشمرد.
وي با تأكيد بر اينكه با اجراي اين پروژه‌ها شاهد توسعه درماني و تخت بيمارستاني در استان خواهيم بود، ادامه داد: هم اكنون 2 هزار تخت بيمارستاني در اين استان وجود دارد كه از اين تعداد ۴۰۰ تخت طي دو سال گذشته ايجاد و اضافه شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار