کد خبر: 924671
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
فرمانده انتظامی اردبیل:
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ارائه خدمات بهینه از سوی کارکنان نیروی انتظامی سبب کاهش جرم در جامعه شده و امروز در سایه تلاش نیروهای انتظامی اردبیل از استان های امن کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار حسین عبدی در آیین تجلیل از کارکنان و خانواده های فرماندهی انتظامی خلخال اظهار داشت:در حالی که دشمن خارجی با همکاری ایادی داخلی از جمله منافقین با راه اندازی جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی در جامعه در تلاش برای ایجاد نا آرامی ، نا امیدی و بی اعتمادی در بین مردم و در تنگنا قرار دادن نظام اسلامی ایران می باشد ، نقش نیروهای انتظامی در برقراری نظم و امنیت و ایجاد آرامش در جامعه تعیین کننده است.

وی افزود: در حال حاضر از هشت هزار و 900 خدمت پیش بینی شده برای دستگاه های اجرایی ، نظامی و انتظامی در کشور هزار و 600 خدمت از سوی کارکنان خدوم نیروی انتظامی به مردم این استان ارائه می شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: برغم ارائه بیشترین سطح خدمات اجتماعی به مردم از سوی کارکنان نیروی انتظامی ، حداقل حقوق و مزایا امروزی جامعه برای کارکنان انتظامی بوده و در عین حال نیروهای انتظامی خدمت به مردم زیر پرچم پر افتخار نظام اسلامی را بزرگترین مزیت خدمتی برای خود می دانند و پایین بودن سطح حقوق و مزایا آنها را از ارائه خدمات ارزنده به مردم غافل نکرده است.

سردار عبدی با بیان اینکه تقویت روحیه کارکنان بیش از 80 درصد در روند خدمتی پرسنل نیروی انتظامی تاثیر دارد، اظهار داشت: برگزاری چنین مراسمی در تقویت روحیه کارکنان مفید است.

وی گفت: خدمت در نیروی انتظامی نیازمند داشتن روحیه قوی و پشتیبانی خانواده در شرایط سخت خدمتی است که این روحیه مضاعف همواره در سایه تلاش همسران و همکاری فرزندان کارکنان حاصل می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر